جزئیات دستگیری عاملان تیراندازی به گشت پلیس راه
کد خبر: ۳۴۶۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 April 23    -    ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲
سردار حسین رحیمی گفت: در پی تیراندازی سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو مسروقه به سمت تیم گشت پلیس راه خاش در دو روز گذشته و متواری شدن این افراد، دستگیری این اشرار مسلح به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی  سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به حساسیت موضوع ،شب گذشته ماموران انتظامی شهرستان خاش با پایش های میدانی و اشراف اطلاعاتی ،خودرو پژو این اشرار را که دارای سابقه سرقت بوده شناسایی و طی عملیاتی سه تن از سرنشینان آن را دستگیر کردند.

سردار رحیمی افزود: ماموران در ادامه این عملیات، سه تن دیگر از اعضای این باند شرارت را در حالی که با استفاده از دو دستگاه خودرو تویوتا و پژو ۴۰۵ در محور خاش - ایرانشهر در حال تردد بودند، شناسایی و دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه این افراد دارای سوابق کیفری بودند، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات تخصصی کاراگاهان به تیراندازی به سمت گشت پلیس راه،راهبندی در محور "خاش-ایرانشهر"،تیراندازی به سمت یک باب مغازه و یک دستگاه خودرو سمند که منجر به مجروح شدن راننده آن شده بود،اعتراف کردند.

به گفته سردار رحیمی، ماموران از این افراد دو قبضه سلاح کلاش و مقادیر متنابهی مهمات مربوطه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور مقتدرانه در تمام نقاط این استان پهناور اجازه نخواهد داد که قانون شکنان و مخلان نظم عمومی، خللی در امنیت استان وارد کنند.
 نامه نیوز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمیدخان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
0
0
کار عربستانه!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار