همسرانی که شما را بیمار می کنند!
کد خبر: ۳۴۶۲۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: 2016 April 23    -    ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
هرچند با ازدواج افراد، بهداشت عمومی در آن‌ها افزایش می‌یابد اما با این حال برخی اتفاقات می‌تواند منجر به اثرات مخرب در زندگی زناشویی شود. در این متن به چیزهایی اشاره می‌کنیم که شوهرتان می‌تواند با رفتارهای عجیب و غریب مسبب بیماری شما شود.
همسرانی که شما را بیمار می کنند!  هرچند که با ازدواج افراد، بهداشت عمومی در آن‌ها افزایش می‌یابد اما با این حال برخی اتفاقات می‌تواند منجر به اثرات مخرب در زندگی زناشویی شود. در این متن به چیزهایی اشاره می‌کنیم که شوهرتان می‌تواند با رفتارهای عجیب و غریب مسبب بیماری شما شود.

همسرانی که شما را بیمار می کنند!

۱. او می‌تواند شما را چاق کند

در یک مطالعه‌ای که در «دانشگاه متودیست جنوبی» انجام شد نشان داده شد در طول بارداری امکان اضافه وزن در افراد بالا می‌رود. تحقیقات نشان داده که افراد مجرد کنترل بیشتری به روی وزن خود دارد. اما اگر شما متأهل هستید، برای جلوگیری از اضافه وزن و مشکلات سلامتی لازم است وزن خود را کنترل کنید.

۲. او می‌تواند شما را وادار به نوشیدن الکل کند


اگر همسرتان عادت مخرب نوشیدن الکل و آبجو را دارد در طول زمان می‌تواند این عادت را نیز در شما بوجود بیاورد. تحقیقات انجام شده در انجمن جامعه‌شناسی آمریکا نشان می‌دهد؛ زنان متأهل تحت تاثیر الگوی نوشیدن همسرشان قرار می‌گیرند. مردانی که به نوشیدن الکل روی می‌آورند گاهی همسرانشان از آن‌ها بیشتر می‌نوشند؛ زیرا احساس می‌کنند این راهی برای نگه داشتن همسرشان است. به یاد داشته باشید نوشیدن شما به اعتیاد و الکلی بودنتان در ‌‌نهایت منجر خواهد شد.

۳. ریش همسرتان می‌تواند بیماری پوستی برایتان بوجود آورد


داشتن ریش در همسرتان می‌توانند نشانه مردانگی و جوانمردی باشد اما می‌تواند باعث ایجاد بیماری پوستی شود. کار‌شناسان می‌گویند وجود مو در صورت و بینی مردان می‌تواند میکروب‌ها را به دام انداخته و به شما انتقال دهد. امکان این وجود دارد که همسرتان ریش خودش را با دستان آلوده‌اش لمس کرده و این انتقال به راحتی انجام شود. همیشه اطمینان حاصل کنید که شوهرتان دست و صورت خود را به خوبی شسته است.

۴. ایجاد آسیب‌های طولانی مدت


در یک رابطه زناشویی استرس زا وجود دردهای روحی از درد جسمی ناراحت کننده‌تر است. محققان» ایالت اوهایو» دریافته‌اند زن و شوهرهایی که رابطه خصمانه با یکدیگر دارند به روی پوستشان تاول زده و این زخم‌ها به کندی التیام می‌یابد. این در حالی است که زن و شوهرانی که سبک ارتباطی مثبت تری باهم دارند زخم‌های پوستیشان زود‌تر التیام می‌یابد. «اکسی توسین» که هورمون» عشق» است به محافظت بدن کمک کرده، شما را شاد‌تر می‌کند و زخم‌هایتان را التیام می‌دهد.


۵. رابطه جنسی می‌تواند در شما واکنش‌های آلرژیک ایجاد کند


البته این اتفاق بسیار نادر است ولی در تعدادی از زنان، آلرژی نسبت به منی مردان دیده شده که باعث خارش، سوزش و دردهای وحشتناک هنگام مقاربت شده است. برخی از پزشکان برای درمان این زنان به تزریق پروتئین رقیق دست زده‌اند تا مقاومت بدن آن‌ها را بالا ببرند زیرا منی مردان حاوی مقدار زیادی از پروتئین است.

۶. خروپف او می‌تواند در شنوایی و خواب شما اختلال ایجاد کند


مطالعات زیادی نشان داده که خروپف شوهران می‌تواند سلامتی بانوان را به خطر بیندازد. مردان می‌توانند ۲۱ بار در ساعت خروپف کنند که این رقم می‌تواند خواب عمیق شما را مختل کند. تحقیقات نشان داده شوهرانی که در طول شب خروپف می‌کنند همسرانشان از مشکلات شنوایی رنج می‌کشیدند. پزشکان برای کمک به بانوان گوش بندهای باکیفیتی را پیشنهاد داده‌اند.

۷. او به معنی واقعی کلمه می‌تواند قلب شما را بشکند


حضور در ازدواجی ناموفق می‌تواند مشکلات زیادی را بوجود آورد. یک مطالعه در «دانشگاه میشیگان» نشان داد زنان مسنی که ازدواج ناموفقی دارند احتمال ابتلا به بیماری‌های قلبی برایشان بسیار بیشتر از زنان دیگر است. این تاثیرات منفی ازدواج‌های ناموفق بیشتر به روی زنان تاثیر می‌گذارد تا مردان زیرا زنان تمام استرس‌های خود را به روی قلبشان قرار می‌دهند.
جام نیوز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
4
26
یه باره بگید خانوم ها ازدواج نکنند دیگه
شروین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
7
21
خیلی اززنان نیزباغرغرزیاد،سبب عصبی شدن وسلب آسایش مردان می شوندطوری که حسرت آزادی وآرامش دوران مجردی خودرابخورند!
مشاوره خانواده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
9
12
این مطلب ارزش ارائه نداشت
آثار منفی آن بیش از آثار مثبت آن بود
شما روی مطالب کار کارشناسی نمی کنید؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
0
3
ميگويند: پشت سر هر مرد موفق، زني است كه نتوانسته جلو موفقيت او را بگيرد!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
0
1
به نظرم چند نکته دیگر هم از قلم افتاد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
0
4
شوهران و پدرانی که تندخو ، خشن و مستبد هستند نیز باعث سرخوردگی و ناامیدی و افسردگی همسر و فرزندانشان می شوند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار