«رنو» تصاویر نسخه جدید کولئوس را تایید کرد+تصاویر
کد خبر: ۳۴۵۹۱
تاریخ انتشار: 2016 April 23    -    ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
چندین هفته پیش تصاویری جاسوسی استتار شده از محصول جدید رنو در رسانه‌های خودرویی منتشر شد که همگان آن را مدل جدیدی از رنو "ماکسون" می‌خوانند، تا اینکه دیروز تصویری بدون استتار، آن هم به صورت جاسوسی از شرکت خودروسازی مادر به بیرون درز کرد شرکت رنو به اجبار تصاویر منتشر شده را تایید کرد، ولی نکته قابل تامل گفته‌های شرکت سازنده، کولیوس بودن این شاسی بلند بود تا ماکسون بودن آن.

«رنو» تصاویر نسخه جدید کولئوس را تایید کرد+تصاویر

به همین دلیل تصمیم گرفتیم در خصوص مدل جدید رنو کولیوس که مدل‌های فعلی آن توسط ایران‌خودرو در بازار کشور عرضه می‌شود، صحبتی کوتاه داشته باشیم.


نسل اول رنو کولیوس که در بازار کشور هم عرضه می‌شود، به اغراق رسانه‌های خارجی و خود شرکت تولیدی رنو، فاجعه‌ای به تمام معنا در بازاریابی و فروش بوده است و کمتر کسی برای خرید آن اقدام کرده است، به همین دلیل برای خوراندن جذابیت به این شاسی بلند سایز متوسط، طراحان رنو به سراغ رنو تالیسمن و نسل جدید مگان رفته‌اند و با اقتباس طراحی این دو خودرو، به توسعه این شاسی بلند با چهره‌ای جذاب‌تر پرداخته‌اند تا شاید بازار مصرف روی خوش خود را به این برند از رنو هم نشان دهد.

در ضمن برای جذب مشتری بهتر، تعداد صندلی‌های آن به 7 عدد افزایش پیدا کرده که بدون شک می‌تواند در بازاریابی خودرو تاثیر گذار باشد.


پیرامون تایید رنو و انتشار تصاویر جاسوسی بدون پوشش آن، به صورت شایعه وار، ولی توسط منبعی موثق گفته شده که این شاسی بلند در زیر کاپوت خود از پیشرانه‌ای 2 لیتری چهار سیلندر با حداکثر قدرتی 150 اسب بخاری و همچنین پیشرانه دومی 2.5 لیتری 186 اسب بخاری بنزینی سود می‌برد که قدرت تولیدی آن‌ها به واسطه دو جعبه دنده شش سرعته دستی یا شش سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

علاوه بر این‌ها، گفته شده که شاسی بلند جدید رنو با ابعادی 4672 میلی متری در طول، 1843 میلی متری در عرض و ارتفاعی 1678 میلی متری در صحنه رقابت حضور پیدا خواهد کرد.


به هرحال اطلاعاتی که در رابطه با آن‌ها صحبت کردیم، به صورت شایعه منتشر شده است، ولی شرکت خودروسازی رنو به طور رسمی اعلام کرده که قصد رونمایی از این محصول را در نمایشگاه خودرویی پکن چین به همراه جزییاتی فنی دارد.
پرشين خودرو
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار