امام جمعه موقت اصفهان: حج رفتن اين روزها بوي ذلت مي دهد
کد خبر: ۳۴۵۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2016 April 22    -    ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲
حجت الاسلام والمسلمين سيد مجتبي ميردامادي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته اصفهان با اشاره به وقوع جنايت در حادثه منا توسط حكومت فاشيستي سعودي تصريح كرد: من در اين زمينه حلال و حرام نمي كنم ولي آيا امام زمان(عج) راضي است كه ما به مكه اي برويم كه امام جماعت مسجد الحرام آن مي گويد كشتن شيعه واجب است.



وي با تاكيد بر ضرورت پاسخگويي دولت سعودي در قبال شهادت 500 زائر ايراني گفت: در اين زمينه بايد تصميم توام با عزت گرفته شود.

وي همچنين در ادامه به پنجم ارديبشهت، سالروز حمله نظامي آمريكا به ايران و گرفتار شدن نظاميان آمريكايي در صحراي طبس اشاره كرد و افزود: آمريكايي ها بدليل تسلط سال هاي قبل از انقلاب به ايران، همه نقاط كور كشورمان را مي شناختند و به دستور كارتر، هواپيماها و بالگردهايشان براي حمله به تهران در صحراي طبس فرود آمدند كه هيچكس غير خدا از اين موضوع مطلع نبود.

ميردامادي افزود: خدا بيدار بود و طوفاني عظيم فرستاد كه باعث سقوط هواپيماهاي آنها و كشته شدن نظاميان آمريكايي شد.

وي گفت: اين در حالي بود كه بطور مستقيم كارتر با آنها در تماس بود و اين موضوع به نقطه اي رسيد كه به آنها گفت هرچه داريد در صحنه بگذاريد و فرار كنيد و اين معجره بزرگي بود كه درس عبرتي هم براي آمريكا شد.

امام جمعه موقت اصفهان همچنين با اشاره به فرازهايي از بيانيات رهبر معظم انقلاب در جمع دانش آموزان اظهار كرد: رهبري در اين ديدار بر ضرورت هوشياري و تربيت جوانان انقلابي و شجاع در مقابله با جنگ نرم دشمن تاكيد كردند.

وي گفت: جنگ نرم خطرناكتر از جنگ سخت است و دشمن مي خواهد با اين كار جوانان ما را از درون تهي كند و در اين زمينه هزاران سايت به راه انداخته است و از هيچ توهيني هم دريغ نمي كند.

امام جمعه موقت اصفهان همچنين با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در باره آمريكا گفت: آنها با همه گونه پيشرفت ايران مخالفند و در اين زمينه از هيچ كوششي دريغ نمي كنند.
وي تاكيد كرد: نبايد در مقابل آمريكا عقب نشيني كرد، زيرا اگر ما يك قدم عقب نشيني كرديم دشمن صد قدم جلو مي آيد كه رهبر معظم انقلاب نيز به اين موضوع بخوبي پرداختند.

حجت الاسلام ميردامادي همچنين به ارتحال جانسوز زينب كبري در سال 26 هجري قمري اشاره كرد و گفت: حركت حضرت زينب(س) مكمل قيام حضرت امام حسين(ع) است و در اين راه سربازان گمنام امام زمان (عج) و قهرمانان ارتش و سپاه هم اينك در راه حفظ حريم آن حضرت شهيد مي شوند كه باعث افتخار است.
ايرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
0
11
خدا خیرش بده بالاخره یک نفر حرف دل مردم رو زد حج رفتن این روزه معنی نداره
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
0
0
واقعا شجاعانه و منطقی حرف مردم زدند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار