دعوای زن و شوهری در تلگرام
کد خبر: ۳۴۵۲۶
تاریخ انتشار: 2016 April 22    -    ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان جنوبی گفت :خانمی با در دست داشتن شکایت به پلیس فتا مراجعه کرد و عنوان داشت مدتی است با شوهرم اختلاف پیدا کرده ام و نامبرده باعث هتک حیثیت من در شبکه اجتماعی تلگرام شده است.
 
سرهنگ سید غلامرضا حسینی افزود : شاکی اظهار داشت سیم کارتی که با آن در تلگرام عضو بوده ام به نام شوهرم بود و نامبرده پس از اختلاف به وجود آمده با سوختن سیم کارت و دریافت سیم کارت جدید به نام من در تلگرام عضو شد و با گذاشتن نام های زشت و زننده برای اکانت تلگرامم باعث هتک حیثیت و بردن آبروی من در بین مخاطبانم شده است.
 
وی گفت : با دریافت شکایت شاکی متهم که شوهر وی بود احضار شد و مستندات پرونده ارائه و شكايت شاكي به وي تفهيم شد که در پاسخ عنوان داشت مدتي است من و همسرم اختلاف خانوادگي داریم و با توجه به اين كه اجازه نصب تلگرام را به همسرم نداده بودم و همسرم در اينترنت فعاليت داشت اقدام به سوختن خط وي كه به نامم بود کردم.
 
وی افزود :در خصوص تغيير نام اكانت شاكي در تلگرام از وي تحقيق شد که اظهار داشت بعد از اين كه متوجه شدم همسرم تلگرام نصب داشته اقدام به تغيير نام و گذاشتن عكس شخصي خود کردم .
 
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خاطر نشان کرد: شاكي و متهم هم زمان به پلیس فتا احضار و دعوت به صلح و سازش شدند كه بعد از چند ساعت گفت و گو حاضر به صلح و سازش نشدند و شاکی که مدعی بود شوهرش عمدا اقدام به تغيير نام هاي مختلف کرده و باعث هتك حثيت و آبروي وي در بين مخاطبين تلگرام شده است با تشکیل پرونده به دادسراي عمومي وانقلاب بيرجند اعزام شدند .

باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار