ساعت‌های اسکلتی، محبوب خانم‌های مدرن
کد خبر: ۳۴۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2015 June 29    -    ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
نکته بااهمیت در رابطه با این ساعت‌های مکانیکی جذاب این است که در طراحی آنها المان‌های جذابیت و زنانگی فدای پیچیدگی‌های تکنیکی نشده‌ است و به پیچیدگی طراحی و جذابیت زنانگی به یک اندازه اهمیت داده شده‌ است.


دو برند معتبر در نمایشگاه ساعت «SIHH» سال 2015 به محبوبیت روزافزون ساعت‌های مکانیکی اسکلتی در میان خانم‌ها پاسخ داده‌اند. نکته بااهمیت در رابطه با این ساعت‌های مکانیکی جذاب این است که در طراحی آنها المان‌های جذابیت و زنانگی فدای پیچیدگی‌های تکنیکی نشده‌ است و به پیچیدگی طراحی و جذابیت زنانگی به یک اندازه اهمیت داده شده‌ است.



کمپانی معتبر پارمیژیانی (Parmigiani) ساعت «توندا 1950» خود را به عنوان مناسب‌ترین گزینه برای مدل اسکلتی انتخاب کرده است. این ساعت ظریف با ظاهر باریک و قاب 39 میلیمتری خود یک ساعت مجلسی منحصربفرد است. به جای یک کالبد شکافی کامل و نمایان ساختن آناتومی کامل ساعت، پارمیژیانی با استفاده از شیشه کریستال نیمه‌شفاف یاقوت مانند یک پرده تور مکانیسم پیچیده و فوق باریک ساعت را به شیوه‌ای جذاب‌تر نشان داده‌ است. اسکلتی کردن موتور فوق باریک 2/6 میلیمتری این ساعت بدین معناست که 127 زاویه داخلی به همراه صفحه اصلی و پل‌های ارتباطی به‌علاوه میکرو روتور که از هر دو طرف قابل مشاهده است می‌بایست با هنر دست استادان طراحی پارمیژیانی به صورت توخالی و اسکلتی درآید. توندای 1950 اسکلتی الماس‌نشان با طلای سفید یا صورتی و بند چرمی قرمز رنگ هرمس یک انتخاب منحصربفرد زنانه است.


راجر دوبویی و ساعت اسکلتی اکسکالیبور بوروسلیانده (Brocéliande) آدمی را به یاد جنگل‌های فانتزی آرتورشاه می‌اندازد. نام این ساعت زنانه از جنگل افسانه‌ای به همین نام در فرانسه گرفته شده‌ است که در رمانس‌های اساطیری مرتبط با این جنگل، ویوین (Vivien) بانوی دریاچه، مرلین (Merlin) را در یک درخت بلوط زندانی می‌کند و با استفاده از هنر اسکلتی‌سازی که تا صدم میکرون دقت داشته است و با کمک جواهرسازان با استفاده از مجموعه انبوهی از الماس جنگل را روشن می‌کند. بر روی صفحه اسکلتی این ساعت از برگ‌های رنگارنگ پیچک استفاده شده‌ است.

هر کدام از این برگ‌ها از سنگ‌های نیمه قیمتی با رنگ‌های پاییزی ساخته شده‌ است که به زیبایی و بدون دخالت در سازوکار توربیلون این ساعت حس جذاب زنانگی را منتقل می‌کند. اکسکالیبور زنانه شصت ساعت انرژی ذخیره می‌کند و بر روی قاب 42 میلیمتری آن 3/44 صدم قیراط الماس به کار رفته‌ است.

مدآنلاین
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
0
0
قیمت هایش را هم می گذاشتید .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار