تبلیغ کی‌روش برای یک برند پرتغالی!
کد خبر: ۳۴۵۱۲
تاریخ انتشار: 2016 April 22    -    ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
با انتشار تصاویری از کارلوس کی‌روش در فضای مجازی که در حال تبلیغ پوشاک یک برند پرتغالی است، برخی از منتقدان ایراد گرفته‌اند که او به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران حق این کار را نداشته است.

با این حال با توجه به صحبت‌های مدیر ایرانی نمایندگی این برند در  تهران، کی‌روش قراردادی بابت این کار نبسته و پولی رد و بدل نشده است. به گفته این شخص، کی‌روش فقط قصد حمایت از برند پرتغالی داشته است.

یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال در این باره گفت: «با توجه به پایان کار تیم ملی فوتبال کشورمان با شرکت آل‌اشپورت و عدم معرفی جانشین اسپانسر  آلمانی البسه تیم ملی، کی‌روش تعهدی نداشته و تا زمان امضای قرارداد اسپانسر جدید البسه تیم ملی می‌تواند با هر برند داخلی و خارجی همکاری داشته باشد.»

در  این میان تنها نکته مبهم همکاری با برند پرتغالی، نقل قول مدیر ایرانی نمایندگی آن است که با توجه به رفتار مرد پرتغالی با آل‌اشپورتی‌ها در آستانه جام جهانی برزیل مدعی شده پولی بابت این همکاری رد و بدل نشده است.

البته کی‌روش قصد حضور در مراسم افتتاحیه یک مرکز تجاری در بابلسر را هم داشت که معلوم نشد چرا قول و  قرار آن به‌هم خورد و سرمربی تیم ملی به بابلسر نرفت.
ميزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار