کی‌ روش در تیم ملی ماندنی شد
کد خبر: ۳۴۴۹۳
تاریخ انتشار: 2016 April 22    -    ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
یکی از دغدغه های اهالی فوتبال ماندن کارلوس کی روش در ادامه راه تیم ملی برای صعود به جام جهانی است. پس از آنکه علی کفاشیان برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام نکرد این نگرانی بوجود آمد که کارلوس کی روش نیز از ایران خواهد رفت.

با این حال سه نامزد ریاست فدراسیون که قرار است با یکدیگر برای جانشینی کفاشیان رقابت کنند تاکید کردند حفظ کی روش و حمایت از برنامه هایش برای رساندن تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی جزو اولویت هایشان است.

مهدی تاج، عزیز محمدی و مصطفی آجورلو که سه نامزد ریاست فدراسیون فوتبال هستند با حضور در برنامه «تیتر امشب» شبکه خبر ضمن اشاره به برنامه هایشان برای فدراسیون فوتبال تاکید کردند قطعا کارلوس کی روش را برای تیم ملی حفظ خواهند کرد.

البته آنها تاکید داشتند کی روش باید براساس برنامه و چارچوب فدراسیون فوتبال کار کند و برخی حواشی که ایجاد می کرده است را باید تکرار نکند. ضمن اینکه باید نظارت کاملی بر برنامه ها و عملکرد کی روش داشت تا بتواند تیم ملی را به جام جهانی ببرد.

مهدی تاج در این مورد گفت: من هم در آوردن ایشان نقش داشتم و هم در حمایت از ایشان. اعتقاد دارم که کی روش در فوتبال ایران تاثیر مثبت داشته است. من در این مدت بیش از صد ساعت با کی روش جلسه داشته ام. درخواست هایی دارد که باید به آن توجه کنیم. ایشان می ماند و هم برای فوتبال ما مفید خواهد بود.

عزیز محمدی نیز در این مورد گفت: ما باید دانش روز فوتبال جهان را به کشورمان وارد کنیم. یکی از این راه ها حضور همین کی روش است. کی روش را باید حفظ کرد. اگر برنامه هایی که داشتند اجرا نشده است ایشان مقصر نیست. خود ما نتوانستیم از کی روش استفاده کنیم. من اوایل به کار کی روش انتقاد داشتم اما بعد از جام ملت های آسیا نگاهم عوض شد چرا که ایشان تحولی در تیم ملی ایجاد کرد که باعث شد مردم به فوتبال علاقمند شوند. ایشان نسل عوض کرده است. کی روش باید در چارچوب مستطیل سبز کار خودش را بکند. با این حال تاکید می کنم به هر قیمی شده باید کی روش را حفظ کرد.

مصطفی آجورلو نیز خاطرنشان کرد: آنهایی که کمک کردند که کی روش را به فوتبال ایران آوردند کار خوبی کردند. شاید مربیان داخلی بپذیرند که ترکیب تیم ملی را از رئیس فدراسیون یا وزیر ورزش قبل بپذیرند اما مربی بزرگ این را نمی پذیرد. اگر ما زمین مناسب نداریم آیا این نقاط ضعف مربی خارجی است یا حوزه مدیریت ما مشکل دارد؟ من زمانی که در برزیل بازی ایران با آرژانتین را دیدم به آقای کی روش نمره قبولی دادم. این مربی توانسته با بازیکنان ایرانی نمایش فوق العاده ای داشته باشد. باید از آقای کی روش حمایت کرد.
مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار