پیشتازی دایناسورها در گیشه
کد خبر: ۳۴۴۸
تاریخ انتشار: 2015 June 29    -    ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
تا اینجا بعد از دو هفته از شروع نمایش کمدی ۶۸ میلیون دلاری «تد ۲» به کارگردانی «ست مک فارلن» این فیلم هنوز به فروش بیش از ۳۲.۹ میلیون دلار نرسیده و در جایگاه سوم فروش گیشه قرار دارد. این رقم تقریباٌ ۴۰ درصد کمتر از فروش قسمت اول این فیلم در تابستان ۲۰۱۲ است. قسمت اول «تد» با فروش ۵۴۹.۴ میلیون دلار توانسته بود بین پرفروش ترین کمدی ها قرار بگیرد.

انیمیشن «درون و بیرون» در هفته دوم نمایش با فروش ۵۲.۱ میلیون دلاری خود ۴۲ درصد نسبت به هفته اول کاهش فروش داشته است و تا اینجا با فروش خانگی ۱۸۴.۹ میلیون دلار و فروش جهانی ۲۶۶.۴ در جایگاه دوم قرار دارد.

و اما «دنیای ژوراسیک» در هفته سوم نمایش خود ۵۴.۲ میلیون دلار فروخت تا با فروش ۵۰۰ میلیون دلاری خود در بین پنج فیلمی قرار بگیرد که در فروش خانگی بیش از ۵۰۰ میلیون دلار فروش کرده اند.

در این لیست اسامی فیلم های شوالیه تاریکی با فروش ۵۳۴.۹ میلیون دلار، انتقام جویان با۶۲۳.۴ میلیون دلار، تایتانیک با ۶۵۸.۷ میلیون دلار و آواتار با ۷۶۰.۵ میلیون دلار قرار دارند.

«دنیای ژوراسیک» با فروش جهانی ۷۳۵.۵ میلیون دلاری خود از ۶۶ بازار جهانی در مجموع تاکنون ۱.۲۳۸ میلیارد دلار فروش داشته است و با پشت سر گذاشتن «مرد آهنی ۳» با ۱.۲۱۵ میلیارد دلار در جایگاه هشتم پرفروش ترین فیلم های تاریخ جهان قرار گرفته است.

مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار