کشته شدن جوان 18 ساله در کوی بهارستان
کد خبر: ۳۴۴۷۸
تاریخ انتشار: 2016 April 22    -    ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۰
صادق جعفری چگنی گفت: این حادثه هیچ ارتباطی با درگیری و نزاع دسته جمعی چند روز گذشته دراین منطقه ندارد.


دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک افزود: در درگیری چند جوان در منطقه کوی بهارستان، جوان 18 ساله ای براثر ضربات چاقو در حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد. تحقیقات مقدماتی خوبی انجام و سرنخ هایی نیز کشف شده است و تلاش برای دستگیری متهمان پرونده ادامه دارد.


روز سه شنبه صادق جعفری چگنی از شناسایی و دستگیری 20 نفر از عوامل اصلی و شرکت کنندگان نزاع دسته جمعی در درگیری کوی بهارستان اندیمشک خبرداد و گفت: این درگیری به دنبال اختلافات قبلی دوخانواده بر سر مواد مخدر صورت گرفته است.


دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک در ادامه افزود: با وقوع این درگیری یک نفر کشته و 11 نفر زخمی  شده اند که دو نفر به بیمارستان مرکز استان انتقال و مابقی در بیمارستان شهرستان بهارستان بستری هستند. تعدادی دیگر از عوامل این نزاع نیز به شهرستان کوهدشت و استان های همجوار متواری شده اند که تلاش برای دستگیری دیگر متهمان این پرونده ادامه دارد.


جعفری چگنی در ادامه بیان کرد: در ادامه دستگیری، بلافاصله بازپرسی و دادستانی وارد بحث تعقیب و تحقیق از متهمان شدند که تعدادی این این افراد به  اتهام شرکت درنزاع جمعی تفهیم اتهام شدند.


دادستان عمومی وانقلاب شهرستان اندیمشک همچنین گفت: در جریان این درگیری تعدادی از خانه های متهمان به قتل دچار حریق شده اند که با همکاری مراکز و ادارات امنیتی و اطلاعاتی عوامل شناسایی شدند و تحت تعقیب هستند که با صدور نیابت قضایی نسبت به جلب و دستگیری آنان اقدام می کنیم.


جعفری چگنی اضافه کرد: مجوز حمل سلاح برای تمام افرادی که دراین درگیری شرکت داشته اند باطل می شود، از این افراد چند قبضه سلاح کشف و ضبط شده است که دستگاه قضایی مقابله با استفاده کنندگان از اسلحه را در دستور کار دارد که برخورد قاطع صورت می گیرد.


وی افزود: در حال حاضر نیروی انتظامی در منطقه مستقر وآرامش  نسبی درشهر حاکم است.

رکنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار