سقوط مرگبار کودک 2 ساله تهرانی از طبقه چهارم
کد خبر: ۳۴۳۹۰
تاریخ انتشار: 2016 April 21    -    ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۵

عصر چهارشنبه نخستن روز اردیبهشت ماه سال جاری ماموران کلانتری 114 غیاثی از سوی مسولان بیمارستان بازرگان در جریان ماجرای سقوط مرگبار پسر بچه 2 ساله ای از طبقه چهارم ساختمان قرار گرفتند.

بدین ترتیب تیمی ازماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس سعید احمد بیگی از شعبه هفتم دادسرای امور جنایی برای تحقیقات این سناریوی مرموز وارد عمل شدند.

کارآگاهان در گام نخست به سراغ پدر پرهام کوچولو رفته و وی به ماموران گفت: چندی پیش به خاطر اختلافی که با همسرم داشتم از هم جدا شدیم و با پسر 11 ساله ام و پرهام دوساله در خانه ای در خیابان بهزادی بخش، کوچه لنگرودی منطقه شهید محلاتی زندگی می کنم.

پدر جوان افزود: ساعت 15 و 30 دقیقه سوار بر موتور پسر بزرگترم را به مدرسه بردم و زمانیکه به خانه برگشتم متوجه شدم که پرهام در حال بازی در تراس خانه بوده که از طبقه چهارم ساختمان به پایین پرت شده است و خیلی زود او را به بیمارستان انتقال دادم اما به خاطر شدت جراحات در بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

بنا به این گزارش، بازپرس جنایی با توجه به مرگ این کودک دو ساله دستور داد تا تحقیقات گسترده از مادر پرهام و همسایه ها این خانواده صورت گیرد و جسد این کودک نیز به پزشکی قانونی منتقل شود تا ابهامات در این پرونده رفع شو
ركنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار