آخرین وضعیت مشهورترین ورزشکار زن دنیا+عكس
کد خبر: ۳۴۲۷۳
تاریخ انتشار: 2016 April 19    -    ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰
ماریا شاراپووا(Maria Sharapova) پس از مثبت اعلام شدن نتیجه تست ملدونیوم، هنوز با اتهام دوپینگ مواجه است. آژانس بین المللی ضد دوپینگ اعلام کرده است ورزشکارانی که پیش از اول مارس از ملدونیوم استفاده کرده اند، دچار محرومیت هایی می شوند.


شاراپووا که تا به حال در 5 گراند اسلم بزرگ جهان به قهرمانی رسیده، پس از انجام تست دوپینگ در مسابقات آزاد استرالیا، آزمایشش مثبت اعلام شد. مقامات آژانس جهانی ضد دوپینگ می گویند از ابتدای ماه ژانویه، ملدونیوم را در لیست داروهای ممنوعه قرار داده بودند.

 


روز چهارشنبه آژانس جهانی ضد دوپینگ اعلام کرد ورزشکارانی که تست ملدونیوم شان قبل از اول مارس مثبت بوده، رفع محرومیت شده اند. زیرا اثر این دارو به سرعت از بدن خارج نمی شود.

اما بدنه مدیریتی فدراسیون جهانی تنیس می گوید تغییر در این سیاست در مورد شاراپووا تأثیری ایجاد نخواهد کرد. فدراسیون بین المللی تنیس روز چهارشنبه اعلام کرد: «با توجه به اعلامیه اخیر آژانس بین المللی مبارزه با دوپینگ و فرآیندهای مربوط به پرونده، پرونده شاراپووا همچنان در جریان خواهد بود و مورد بررسی های بیشتر قرار خواهد گرفت.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «فدراسیون بین المللی تنیس هیچ تصمیمی برای اعلام نتیجه تا قبل از پایان فرآیندهای بررسی ندارد.»

سیمرغ

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار