مرگ غمبار يک زوج، بعدِ از دست دادن فرزندشان
کد خبر: ۳۴۰۹
تاریخ انتشار: 2015 June 28    -    ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰
زوج جواني كه 20 روز قبل كودك 10 ساله‌شان را در حادثه رانندگي از دست دادند به طور مرموزي به كام مرگ رفتند.

زوج جواني كه 20 روز قبل كودك 10 ساله‌شان را در حادثه رانندگي از دست دادند به طور مرموزي به كام مرگ رفتند.

‌روز پنج شنبه 4 تيرماه مأموران كلانتري 110 شهدا از مرگ مشكوك اين زوج در خانه‌شان باخبر شدند و در محل حادثه كه آپارتماني حوالي خيابان پيروزي بود، حاضر شدند. بعد از تأييد حادثه، قاضي بستان‌زاده بازپرس ويژه قتل به همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران در محل حاضر شد.

بررسي‌هاي اوليه حكايت از آن داشت كه زوج جوان بر اثر استنشاق گاز فوت شده‌اند. در حالي كه به علت باز بودن شير گاز، بوي گاز فضاي خانه را پر كرده بود، زوج جوان كه نايلون‌‌هايي به دور سرشان پيچيده شده بود، جان‌باخته بودند.

تحقيقات همچنين نشان داد تنها فرزند دو قرباني حادثه كه پسري 10 ساله بود، 20 روز قبل در سانحه تصادف فوت شده بود و به دنبال آن زوج جوان به افسردگي شديد مبتلا شده بودند. برادر زن جوان گفت: ساعتي قبل ابتدا با تلفن خواهرم و بعد با تلفن‌خانه‌شان تماس گرفتم اما او جواب نداد كه نگران شدم و به در خانه‌شان آمدم. وقتي پشت در رسيدم، بوي گاز همه جا را گرفته بود. با كليد يدكي كه داشتم در را باز كردم و با جسد بي‌جان خواهرم و شوهرش روبه‌رو شدم.

همزمان با ادامه تحقيقات درباره اين حادثه  اجساد به دستور قاضي بستان‌زاده براي انجام آزمايش‌هاي لازم و سير مراحل قانوني به پزشكي قانوني فرستاده شد.
آریا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار