تقدیر از سازنده فیلم محمد (ص)
کد خبر: ۳۳۸۵
تاریخ انتشار: 2015 June 28    -    ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲
«عمری با قرآن» چهاردهمین همایش تجلیل از پیشکسوتان قرآنی شهر تهران، با حضور استادان و پژوهشگران علوم قرآنی، شهردار تهران، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و چهره‌های فرهنگی از سوی فرهنگسرای قرآن جمعه ۱۲ تیر ۹۴ در تالار ایوان شمس برگزار می‌شود.

در این همایش که هر سال در ایام ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و در نیمه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، تعدادی از پیشکسوتان فعال قرآنی در حوزه‌های مختلف علوم قرآنی، تقدیر و تجلیل می‌شوند.

استاد بهروز یاریگل (رشته آموزش قرآن کریم)، حمیدرضا مستفید (رشته پژوهش و داوری قرآن)، علی فربین (رشته قرائت)، اکرم السادات معینی (از بانوان فعال قرآنی با بیش از ۳۰ فعالیت در حوزه تدریس و تفسیر قرآن) و مجید مجیدی (رشته هنر قرآنی) در چهاردهمین دوره «عمری با قرآن» تقدیر می‌شوند. همچنین هر سال از خانواده یکی از قاریان شهید نیز تجلیل می‌شود که این تقدیر در چهاردهمین دوره همایش «عمری با قرآن» به خانواده قاری شهید عبدالله مداح اختصاص دارد.

علاوه بر تجلیل از استادان، تلاوت قاریان بین‌المللی ایرانی و مصری، بزرگداشت و یادمان مرحوم استاد طاهر خوشنویس، پخش کلیپ از زندگی استادان این دوره، سخنرانی شهردار تهران و رییس سازمان فرهنگی هنری از دیگر بخش‌های این همایش خواهد بود.
پارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار