سفره افطاری درمصر رکورددار گینس
کد خبر: ۳۳۶۰
تاریخ انتشار: 2015 June 28    -    ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
استان اسکندریه مصر روز جمعه شاهد برپایی طولانی ترین سفره افطار در جهان بود. این سفره افطار که 3400 متر طول داشت، توانست رکورد گینس را بشکند. نمایندگان گینس تأیید کردند سفره افطاری اسکندریه توانسته است رکورد سفره ای را که پیشتر در ایتالیا انداخته شده بود و 2 کیلومتر طول داشت بشکند. از سوی دیگر، پس از پایان غذا و نرسیدن بسته های غذایی به برخی ساکنان اسکندریه درگیری هایی رخ داد و ترافیک شدیدی در منطقه ایجاد شد. برخی ساکنان اسکندریه ...

استان اسکندریه مصر روز جمعه شاهد برپایی طولانی ترین سفره افطار در جهان بود. این سفره افطار که 3400 متر طول داشت، توانست رکورد گینس را بشکند.

نمایندگان گینس تأیید کردند سفره افطاری اسکندریه توانسته است رکورد سفره ای را که پیشتر در ایتالیا انداخته شده بود و 2 کیلومتر طول داشت بشکند. از سوی دیگر، پس از پایان غذا و نرسیدن بسته های غذایی به برخی ساکنان اسکندریه درگیری هایی رخ داد و ترافیک شدیدی در منطقه ایجاد شد. برخی ساکنان اسکندریه به سبب نرسیدن غذا و ناهماهنگی هایی که از سوی برگزار کنندگان این مراسم رخ داد بسیار عصبانی شده و با یکدیگر درگیر شدند. همچنین برخی از ساکنان اقدام به شکتن میزهای غذا کردند.

باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار