خبر بد برای والیبال ایران!
کد خبر: ۳۳۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2015 June 28    -    ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴
تیم ملی آمریکا در بازی هفته دهم مقابل تیم ملی روسیه پیروز و ۸ امتیاز شد. اما خبر مهم این دیدار برای والیبال ایران بازی کردن دیمیتری موزرسکی است. ستاره شماره ۱۳ روسیه که نقش بسیار مهمی در پیروزی های این تیم در لیگ جهانی سال گذشته و مسابقات قهرمانی جهان داشت برای اولین بار در لیگ جهانی به زمین آمد.

سرمربی روسیه با هدف جوانگرایی ۳ بازیکن اصلی این تیم را در مسابقات کنار گذاشته بود که مهمترین بازیکن شان موزرسکی به حساب می آمد. بازیکن بلند قد روسیه که پرش های بلندی هم دارد و در دیدار آخر این تیم برابر ایران نقش بسیار مهمی در شکست تیم ملی کشورمان داشت.

در بازی آمریکا و روسیه ، سرمربی روسیه تشخیص داد که در ۳ ست این بازیکن را در زمانی محدود به زمین بفرستد. او در ست اول ، سوم و چهارم برای روسیه بازی کرد و به همان اندازه ای که در زمین بود ۵ امتیاز هم کسب کرد. موزرسکی البته تنها دریک ست از بازی بیرون نشست که همان ست پیروزی روسیه بود. در اصل موزرسکی در هر ۳ ست شکست خورده روسیه در زمین بود. با این حال حضور موزرسکی در بازی مقابل آمریکا می تواند به معنی حضور این بازیکن در تهران باشد و این اتفاق می تواند خیلی هم خوشایند نباشد.

هرچند عدم آمادگی این بازیکن به دلیل بازی نکردن در مسابقات می تواند به ایران کمک کند اما به هرحال اویکی از موثرترین بازیکنان جهان است و در روزهایی که ایرانی ها روی ۶ امتیاز بازی برگشت ایران و روسیه حساب کرده اند می تواند یک خبر بد باشد.

عصرایران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
0
3
ایشالا می بریم .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار