بهنوش بختیاری از بادیگارد رفت
کد خبر: ۳۳۲۰
تاریخ انتشار: 2015 June 28    -    ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰
پیش تولید فیلم سینمایی «بادیگارد» تازه ترین ساخته ابراهیم حاتمی کیا در شرایطی رو به اتمام است و شرایط تولید آن مهیا می شود تا فیلم جلوی دوربین برود که پرویز پرستویی بازیگر نقش اصلی فیلم (محافظ شخصی )مچ دستش به دلیل تمرین موتورسواری دچار آسیب دیدگی شده و گچ گرفته است. فیلم با موضوعی اجتماعی و کاملا شهری جلوی دوربین می‌رود و تعدد شخصیت در فیلم مانند آثار قبلی فیلمساز (آژانس شیشه ای، به نام پدر، گزارش یک جشن) وجود دارد.

Image result for ‫بهنوش بختیاری بادیگارد‬‎

 فیلم اخیر حاتمی کیا با مدیریت محمود کلاری با دو دوربین فیلمبرداری خواهد شد و به دلیل آسیب دیدگی پرویز پرستویی و آماده نشدن لنزهای مورد نیاز برای فیلمبرداری ظاهرا زمان تولید (در نامه‌های رسمی10 تیر اعلام شده بود) به تعویق افتاده است و احتمالاً بعد از شب‌های قدر فیلمبرداری آغاز خواهد شد. تولید این فیلم به دلیل شهری بودن آن به درازا نخواهد کشید و کمتر از 60 جلسه فیلمبرداری به طول خواهد انجامید. تاکنون نام پرویز پرستویی، مریلا زارعی،بابک حمیدیان، محمود عزیزی، فرهاد قائمیان، امیر آقایی، دیبا زاهدی، پدرام شریفی، کامران نجف‌زاده، افسانه ناصری، سید احسان امانی،امیر محمدی ، علی گلبهاران، حامد شیخی در سایت فیلم به عنوان بازیگران هجدمین اثر حاتمی‌کیا معرفی شده است.

اما در شرایطی که پیش از این نام بهنوش طباطبایی نیز در اخبار مندرج در سایت به عنوان یکی از بازیگران که اولین تجربه همکاری با ابراهیم حاتمی کیا را داشت درج شده بود به یک باره در سایت فیلم نام و خبر حضور این بازیگر حذف شده است و نام وی در میان بازیگران فیلم در تازه‌ترین فهرست اعلام شده دیده نمی‌شود.

بهنوش طباطبایی در گفت و گو با فارس درباره علت حذف خبر حضورش در سایت رسمی فیلم «بادیگارد» گفت: به دلیل بازی در تئاتر آقای جلال تهرانی (فصل شکار بادبادک) نتوانستم به لحاظ زمانی با گروه هماهنگ باشیم.

«بادیگارد» درباره محافظی شخصی است که از جان یکی از شخصیت‌های مهم نظام محافظت می‌کند اما در جایی و براساس حوادثی متوجه می‌شود که او بیش از آن که به فکر نظام باشد به فکر منافع شخصی است. محافظ شخصی دچار تشکیک می‌شود و همین امر باعث می‌شود که محافظت از آن فرد را کنار بگذارد.

 اما به دلیل خدمات و خلوصی که در وی وجود دارد او را به محافظت از فرد دیگری می‌گمارند که یکی از فعالان هسته‌ای کشور است. هجدهمین فیلم ابراهیم حاتمی کیا با عنوان «بادیگارد» در تاریخ 27 اردیبهشت ماه پروانه ساخت از وزارت ارشاد دریافت کرد.

فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار