سرمای کولر گازی به آتش تبدیل شد
کد خبر: ۳۱۳۹
تاریخ انتشار: 2015 June 25    -    ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵
ساکنان یک واحد مسکونی در مشهد شامگاه گذشته در حالیکه مشغول گذراندن اوقات خود در منزل بودند ناگهان با مشاهده شعله های آتش که از دستگاه سرمایشی ایجاد شد مجبور به ترک واحد مسکونی و پناه آوردن به خیابان شدند.

این حریق که شب گذشته به دلیل نقص فنی در دستگاه کولر گازی در یک واحد مسکونی در مشهد ایجاد شد در کمترین زمان موجب دود گرفتگی و فراری دادن ساکنان این خانه به سمت خیابان شد.

سرپرست ایستگاه های  ۴ و ۱۱ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد که شامگاه چهارشنبه مسئولیت امداد و اطفای این حریق را بر عهده داشت در این رابطه گفت: این حریق در طبقه دوم یک مجتمع مسکونی واقع در خیابان امام خمینی به وقوع پیوست که با استمداد شهروندان از طریق سامانه امداد و نجات ۱۲۵ بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های ۴ و همچنین ۱۱ به محل حادثه اعزام شدند.

علیرضا معلم بیان کرد: آتش نشانان در زمان حضور در محل واقعه با شعله های آتش و دود ناشی از حریق در این واحد مسکونی روبرو شدند که در نخستین اقدام با قطع جریان برق و همچنین گاز نسبت به اطفای حریق اقدام شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با توجه به اینکه ساکنان این واحد مسکونی با مشاهده شعله های آتش و دود متصاعد شده در نخستین ثانیه های این حادثه به خیابان پناه برده بودند این حادثه هیچ تلفات جانی و یا مصدومیتی نداشت.

وی بیان کرد: بنا بر اظهارات مالک این ساختمان بر اثر وقوع این حادثه خسارتی بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال به این واحد مسکونی وارد شد.

خبرگزاری مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار