برگزارى گشت رایگان ری گردی برای تهرانی‌ها
کد خبر: ۳۱۳۴۶
تاریخ انتشار: 2016 March 20    -    ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
رجبعلی خسروآبادی، مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران گفت: برای شهروندانی که نوروز امسال در پایتخت می‌مانند، پیشنهاد سفر نیمروزه و حتی چند روزه به شهرستان‌های استان را می‌دهیم. 

وی گفت در ایام نوروز برنامه ما در دو بخش تهرانگردی نیمروزه برای شهروندان تهرانی و بخش دوم برای ورود سایر هموطنان از استان‌های دیگر و اقامت چند روزه در تهران برنامه ریزی شده است. 

خسروآبادی گفت تهران حتی با همه خلوتی ایام سال نو جمعیت بیشتری از استان‌های مسافر پذیر در خود جای داده است و هدف ایجاد یک جریان سازی در گردشگری شهرری برای پایتخت نشینان است. 

خسروآبادی ادامه داد: نبود ترافیک شهری و تخفیف ۴۵ تا ۴۰درصدی مراکز اقامتی در استان تهران، فرصت مناسبی برای تبلیغ تهرانگردی شهروندان و سفر سایر هموطنان به تهران است. 

خسروآبادی ادامه داد :ری گردی در  راستاى اجرای همین سیاست گذاری در ایام سفرهای نوروزی شهروندان است. اگر این فرهنگ سازی در ایام نوروز برأى شهروندان نهادینه شود می‌توان گفت توسعه گردشگری پایدار را در تهران رغم زده‌ایم .

وی بیان کرد: شهروندان در گشت نیمروزه ری گردی از برج طغرل، آتشکده ری، چشمه علی و برج نقاره خانه، بقعه متبرک بازدید می‌کنند. 

لازم به توضیح است، علاقه مندان برای ثبت نام با شماره ۳۳۷۴۷۰۹۰ تماس حاصل نمایند.


ايلنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار