رضا رشیدپور از امشب به شبکه ۳ می‌آید
کد خبر: ۳۱۳۲۹
تاریخ انتشار: 2016 March 20    -    ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
از جمله مهمانانی که امروز صبح اول فروردین ماه به برنامه تحویل سال شبکه سه آمده اند رضا رشیدپور و فرزاد حسنی بودند.

رضا رشیدپور درباره حضور خود در تلویزیون و آن هم در برنامه زنده بیان کرد: من حدود هفت سال است که زنده و مستقیم به مردم ایران سلام نکردم.

بخشی از سخنان احسان علیخانی در این برنامه به شباهت فرزاد حسنی و رضا رشیدپور اختصاص یافت و حسنی با تایید این مطلب بیان کرد که عده ای از گفتگوهای او در برنامه «دید در شب» که به صورت اینترنتی تولید می شود تشکر می کنند و یا با او به عنوان رشیدپور عکس سلفی می گیرند.

رشیدپور نیز از حضور خود در تلویزیون گفت و اظهار کرد: اولین بار است که در آنتن ترکیبی شبکه سه حضور دارم و از این اطمینان ممنونم. من در شبکه سه سیما دو برنامه دارم. برنامه ای در نوروز دارم که از امشب ساعت حدود 23 به بعد آغاز می شود و گفتگوهایی است که با عنوان «صفر صفر» و از اول اردیبهشت ماه هم برنامه ای مجله ای و گفتگو محور در همین شبکه خواهم داشت.

حسنی نیز که برنامه «اکسیر» را به صورت هفتگی دارد، از یک برنامه دیگر در این شبکه سخن گفت و بیان کرد: یک برنامه گفتگومحور شبانه خو اهم داشت و قول می دهم ارزش بازگشتن را داشته باشد.

این مجری در برنامه از مهران دوستی و منوچهر نودری یاد کرد و با اشاره به جمله ای از رهبر انقلاب که نوذری را نعمت دانسته بودند به نعمت های صداوسیما اشاره کرد.

رشیدپور در پایان عنوان کرد: من عهد کردم وقتی به تلویزیون آمدم به چند دسته تعظیم کنم اول مادران شهدا دوم جانبازان و ازادگانی که باعث شدند ما امروز اینجا بایستیم.


مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار