عجیب ترین رژیم ها؛از رژیم سیگار تا رژیم کرم+تصاویر
کد خبر: ۳۱۳۱۱
تاریخ انتشار: 2016 March 20    -    ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
بسیاری از افراد علاقه افراطی‌ای به غذا دارند که کنترل کردن میران مصرفی‌شان برایشان مانند کابوسی است که از آن رهایی نمی‌یابند. از نظر این افراد، خوشبخت کسی است که تمایل چندان زیادی نسبت به غذا نشان نمی‌دهد.

با وجود اینکه رژیم‌های زیادی وجود دارد که افراد خیلی از آن‌ها را امتحان می‌کنند؛ ممکن است بسیاری از افراد به وزن و تناسب ایده آلی که می‌خواهند نرسند درصورتی که افرادی هم هستند که با اجرا کردن همان رژیم غذایی به وزن مطلوب‌شان می‌رسند.

یکی از نتایج منطقی که به ذهن می‌رسد این است که آسان‌ترین کار پیدا کردن یک رژیم  سخت‌ است.

در زیر در مورد رژیم‌هایی می‌خوانیم که بیشترشان  تنها با هدف پولدار شدن افراد ایجاد شده‌اند.

۱٫    رژیم سیگار: این نوع رژیم بسیار عجیب به نظر می‌رسد. چرا که افراد برای سالم ماندن رژیم می‌گیرند و اصولا کسی برای سالم ماندن از سیگار استفاده نمی‌کند. در این رژیم قلابی از این ادعا استفاده شده که افراد سیگاری وزن زیادی از دست می‌دهند و مردم ساده‌لوح را به کشیدن یک نخ سیگار در روز ترغیب کرده است.

+تصاویر

۲٫    رژیم هالا‌لویا: این رژیم را یک کشیش به مردم پیشنهاد داده که شامل خوردن موادی است که حضرت آدم و حوا میل می‌خوردند.

+تصاویر

۳٫    رژیم کِرمی: یکی از غیرعادی‌ترین انواع رژیم این رژیم است. در این روش افراد در معرض کرم قرار می‌دهند تا وارد بدنشان شود تا این کرم‌ها غذای مصرفی آن‌ها را ببلعند و افراد را لاغر کنند.

+تصاویر

۴٫    رژیم لوئیجی کورنارو: این رژیم نام فردی بود که درسال ۱۵۵۸ در ایتالیا زندگی می‌کرد. او روزانه ۴۰۰ گرم غذا می‌خورد تا زندگی طولانی‌ای داشته باشد و کتابی در این زمینه نوشت که هنر طولانی زندگی کردن نام داشت. اما بعدها او رژیم خود را به خوردن تنها یک تخم مرغ در روز تغییر داد.

+تصاویر

شاخص نيوز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار