پيام تبريک فرمانده ناجا به مناسبت آغاز سال نو
کد خبر: ۳۱۳۰۳
تاریخ انتشار: 2016 March 20    -    ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۵
فرمانده نيروي انتظامي طي پيامي حلول سال نو را تبريک گفت.
 
متن اين پيام به شرح ذيل است ؛
 
بسم الله الرحمن الرحيم
 
يا مقلب القلوب و الابصار، يا مدبر الليل و النهار، يا محول الحول و الاحوال. حول حالنا الي احسن الحال.
 
سال 1394 با تمام فراز و نشيب‌ها و تلخي‌ها و شيريني‌هايش در عبور قهري زمان به تاريخ پيوست، اما بر اساس تعاليم قرآن کريم، نگاه به گذشته براي ساختن آينده امري عالمانه و پسنديده است. پس با تمام وجود ارج مي‌نهيم، همه کساني را که با ايمان و خلوص براي تعالي و پيشرفت و اقتدار کشور عزيزمان ايران مجاهدانه تلاش نموده‌اند؛ به ويژه شهداي والامقام عرصه نظم و امنيت و دفاع از حرم اهل بيت عليهم السلام.
 
نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران افتخار دارد با الهام از تعاليم مکتبي و رهنمودهاي مقام معظم رهبري حضرت آيت‌الله العظمي امام خامنه‌اي (مدظله العالي) و با بهره‌گيري هوشمندانه از ظرفيت‌هاي سازماني در جهت تامين نظم و امنيت و استقرار آرامش در جاي‌جاي کشور پهناور ايران اسلامي و در تمامي عرصه‌هاي ماموريتي اعم از مرزباني، درياباني، کنترل راه‌ها و جاده‌ها و ارائه خدمات انتظامي و اجتماعي که در سايه‌سار تلاش شبانه‌روزي و مجاهدانه ماموران خدوم نيروي انتظامي در دفتر زرين ناجا به شايستگي ثبت گرديد.
 
حال در مقام عمل به سنت الهي «و لئن شکرتم لازيدنکم» مراتب قدرداني خود را به آحاد همکاران و همرزمان و خانواده‌هاي صبور و مکرمشان ابلاغ و براي استمرار خدمت‌رساني بي‌منت به مردم بصير و قدرشناس‌مان در تمامي گستره سال 95 و به تاکيد در ايام نوروز، ابراز اميدواري مي‌نمايم، رجاء واثق دارم با عنايات خاص پروردگار متعال آينده‌اي روشن و با عظمت و توأم با اقتدار و سربلندي براي ملت فهيم و مقاوم کشورمان رقم خواهد خورد. ان‌شاءالله.
ميزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار