مازندران پذیرای بیشترین حجم مسافر
کد خبر: ۳۱۳۰۲
تاریخ انتشار: 2016 March 20    -    ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۰
ياسر خالدی گفت: با توجه به تصاویر دوربین های نظارتی و مرکز سامانه تردد شمار و زمان سفر وضعیت ترافیک آزادراه تهران - کرج ، کرج - قزوین ، قزوین - رشت و محورهای کرج - چالوس ، هراز ، فیروزکوه ،‌محورهای راهجرد - قم، بجنورد -شیروان، سمنان - دامغان و ورودی مشهد نیمه سنگین است.

وی ادامه داد: به لحاظ جوی محورهای اصلی جوی آرام و پایدار و بدون بارش را داریم.
خالدی ادامه داد: با توجه به پیش بینی هواشناسی از هفته آینده روز دوشنبه شاهد بارش ها خواهیم بود که در ارتفاعات بیشتر بارش ها به شکل برف خواهد بود و توصیه به رانندگان این است که با تجهیزات کامل و زنجیرچرخ به مسیر خود ادامه دهند.

وی ادامه داد:‌ با توجه به پیش بینی که مرکز مدیریت راه ها انجام داده احتمال اینکه 6 فروردین شلوغ ترین روز باشد تقاضا داریم کسانی که هفته اول را برای مسافرت خود انتخاب کرده اند قبل از روزهای پنجم و ششم به مقاصد خود بازگردند.

سخنگوی مدیریت راه ها ادامه داد: در حال حاضر بیشترین جریان ورودی به استان های مازندران، قزوین ، سمنان بوده و بیشترین خروجی از استانهای البرز،‌ تهران ، گلستان اتفاق افتاده است.
خالدی گفت : نسبت به روز مشابه سال گذشته ترددها دو دهم درصد کاهش داشته است و به لحاظ تجمیعی از ابتدای طرح نوروزی تا 28 اسفند نسبت به مشابه سال گذشته 2.9 درصد افزایثش تردد را به ثبت رساندیم.

وی ادامه داد:ساعت اوج تردد بین 17-16 است و بیشترین تردد روزانه را در روز 28 اسفند داشتیم که نرخ جریان تردد آن 420 وسیله نقلیه در هر ساعت و نقاط تردد شمار ما بوده است.
وی افزود: از مسافران خواهشمندیم قبل از سفر با سامانه 141 تماس بگیرند و از وضعیت راه ها با خبر شوند.
صداوسيما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار