اسکان گردشگران نوروزی در مجاورت حرم حضرت عبدالعظیم(ع)
کد خبر: ۳۱۱۶۲
تاریخ انتشار: 2016 March 18    -    ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰
سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: افرادی که قصد اقامت موقت در ایام نوروز در شهر تاریخی و مذهبی ری را دارند می توانند از امکانات رفاهی و عمومی که از سوی مدیریت شهری ارائه می شود بهره مند شوند.
 
صفوی به آماده سازی مجموعه ورزشی سلمان فارسی واقع در بلوار سلمان فارسی اشاره کرد و افزود: محل اسکان را در مجاورت حرم مقدس عبدالعظیم حسنی(ع) پیش بینی کرده ایم تا تردد زائران و مسافران تسهیل شود.
 
وی با اشاره به اینکه علاوه بر خدمات رفاهی و عمومی، خدمات فرهنگی نیز ارائه می شود، ادامه داد: نمایشگاه فرهنگی بهار همدلی، ایستگاه تربیت بدنی و کتابخانه موقت در مجاورت محل اسکان راه اندازی می شود تا به مسافران خدمات فرهنگی رایگان ارائه شود.
 
صفوی افزود: استفاده رایگان از تورهای ری گردی از دیگر خدمات گردشگری است که به مسافران در این محل ارائه می شود تا با آثار تاریخی و مذهبی این شهر باستانی بیش از پیش آشنا شوند.
 
وی به چیدمان سفره هفت سین برگرفته از هنرهای سنتی شهرری در محل اسکان اشاره کرد و گفت: بوستان ترافیک منطقه 20 نیز در مقابل محل اسکان واقع شده که همزمان با ایام نوروز میزبان علاقه مندان است و ویژه برنامه های آموزشی، هنری وتفریحی با محوریت آموزش مبانی ترافیکی ارائه می کند.
 
صفوی با اشاره به اینکه گروه های پشتیبانی و مدیریت بحران در محل اسکان آماده باش هستند، افزود: تدابیر امنیتی برای جلوگیری از بروز حادثه های احتمالی در این محل پیش بینی شده است.
 
شهردار منطقه 20 در پایان یادآور شد: مسافران نوروزی برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به ایستگاه های اطلاع رسانی در سطح منطقه مراجعه کنند.
ميزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار