مهار آتش‌سوزی در جنگل‌های بیستون
کد خبر: ۳۰۵۹
تاریخ انتشار: 2015 June 24    -    ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲
 جهانگیر پورحسن از وقوع سه حادثه آتش‌سوزی طی ۴۸ ساعته گذشته در استان کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: در پی آتش‌سوزی در شهرستان صحنه و بیستون ۱۲ تیم عملیاتی متشکل از ۸۶ امدادگر و نجات‌گر از نزدیک‌ترین پایگاه امداد و نجات جاده‌ای به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: نیروهای جمعیت هلال‌احمر توسط بالگرد هوایی این جمعیت بر سر صحنه حادثه حاضر شدند و امدادگران و نجاتگران با تلاش سه ساعته در بیستون و تلاش هشت ساعته در شهرستان صحنه، عملیات اطفای حریق را انجام دادند.

به گفته معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه، بالگرد این جمعیت در ۴۸ گذشته ۲۵ سورتی پرواز انجام داد که در مجموع ۲۰۰ امدادگر و نجات‌گر را جا به جا و سه هزار تن آب برای اطفای حریق را با خود حمل کرده است.

وی با بیان اینکه گستره آتش‌سوزی در مراتع و جنگل‌های شهرستان صحنه و بیستون بسیار بالا بود، خاطر نشان کرد: نیروهای عملیاتی اعزام شده از پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای امکانات لازم از قبیل تجهیزات امدادی و خودرویی را در اطفای حریق با خود همراه داشتند.

این مسئول یادآور شد: نیروهای جمعیت هلال‌احمر استان با همراهی سایر نیروهای مدیریت بحران مانند آتش‌نشانی و فرمانداری، نیروهای جنگل‌بانی و محیط‌زیست در محل حادثه حضور یافته و آتش را مهار کردند.
منبع: کوهبان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار