«مرد عنکبوتی» جدید 19 سال دارد
کد خبر: ۳۰۴۴
تاریخ انتشار: 2015 June 24    -    ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴
«مرد عنکبوتی» جدید 19 سال دارد

 «تام هولاند» بازیگر 19 ساله فیلم‌های «غیرممکن‌» و «تالار گرگ» نقش «مرد عنکبوتی» را در فیلم جدید این مجموعه سینمایی ایفاء می‌کند.

«تام هولاند» هنرپیشه‌ای که در «غیرممکن‌» همبازی «ایوان‌ مک‌گرگور» و «نوآمی واتس» شد،‌ بازیگر بعدی است که نقش «مرد‌ عنکبوتی» را برعهده می‌گیرد.

این بازیگر 19 ساله یکی از شش هنرپیشه نوجوانی است که برای ایفای این نقش تست دادند.

گفته می‌شود «آسا باترفیلد» که در «هیوگو» و «بازی اِندر» درخشید هم از رقبای او برای پذیرش این نقش بوده است.

هولاند پیش از شروع کار در پروژه «مرد عنکبوتی» کمپانی «مارول»، قرار است در قسمت بعدی «کاپیتان آمریکا» که «جنگ داخلی» نام گرفته‌، هنرنمایی کند.

به گزارش بی بی سی‌، «اندرو گارفیلد» بازیگر قبلی این نقش بود که سال 2012 در «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز 1 و2» ایفای نقش کرد.

«مرد عنکبوتی» در واقع اولین‌بار با کارگردانی «سم ریمی» روی پرده‌ها رفت. سه قسمت نخست این کمیک استریپ با بازی «توبی مک‌گوایر» بین سال‌های 2002 تا 2007 اکران شد و موفقیت چشمگیری کسب کرد.

نخستین قسمت فیلم «مرد عنکبوتی» در سال ۲۰۰۲ به کارگردانی «سم ریمی» به نمایش درآمد و فروش چشمگیری را در گیشه بین‌المللی کسب کرد. قسمت دوم این فیلم هم در سال ۲۰۰۴ به نمایش درآمد و برخلاف انتظارات، بسیار بهتر از قسمت اول کارگردانی شده بود.

اما با اکران قسمت سوم در سال ۲۰۰۷ که بسیار ضعیف و آشفته بود، انتقادات زیادی از این فیلم شد تا جایی که ساخت ادامه این فیلم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت و تنها در مواردی، خبرهایی بسیار محدود از تغییر بازیگران در پروژه بعدی به گوش می‌رسید. در نهایت عدم توافق «سونی» با ریمی موجب متوقف شدن ساخت چهارمین قسمت این مجموعه شد.

کمپانی «مارول» این پروژه را به دست گرفت و در سال‌های 2012 و 2014 دو فیلم «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز 1 و2» را به روی پرده برد.

ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار