جشن تولدی که به حمام خون تبدیل شد +تصاویر
کد خبر: ۳۰۳۵
تاریخ انتشار: 2015 June 24    -    ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹

  تیراندازی افراد مسلح ناشناس پس از وارد شدن به یک مراسم جشن تولد منجر به مرگ یک مرد 20ساله و مجروح شدن 9 تن دیگر از میهمانان از جمله 6 مرد و 3 زن شدند.

به گفته "استیو دالنت" معاون رئیس پلیس دیترویت این تیراندازی به دست دو مرد ناشناس نقابدار که هر یک مسلح به اسلحه نیمه خودکار بودند انجام شده است.

بنابراین گزارش این حادثه منجر به مرگ جوان 20ساله ای شد که به اعتقاد پلیس هدف اصلی افراد مسلح بوده است. 

 

از میان افرادی که در این حادثه زخمی شده اند مرد 46 ساله ای است که شرایط وی پس از انتقال به بیمارستان بحرانی اعلام شده است.

در این جشن تولد کودکان بین 4تا8 سال به همراه خانواده های آنان شرکت داشتند در محوطه بازی یک زمین بسکتبال بود.

به گفته پلیس مجروحین این حادثه بین رده سنی 21 تا 46 سال اعلام شدند و خوشبختانه هیچ یک از کودکان حاضر در این جشن تولد مجروح نشدند.

"استیو دالنت" افزود: این جشن تولد در دو محل در حال برگزار شدن بود خانواده های کودکان در حیاط مقابل منزل مسکونی و کودکان در زمین بسکتبال در چند قدمی آن در غرب دتیرویت سرگرم بازی بودند که با صدای تیراندازی وحشت زده به گوشه‌ای از زمین پناه بردند. 

به گفته یکی از شاهدین حاضر در این میهمانی کشتن افراد تیره پوست به دست سفید پوست و بالعکس آن بی‌معنی است و شلیک گلوله نمی تواند پاسخی برای تلافی کردن باشد.

 

همچنین پلیس یک دستگاه خودروی سواری قرمز رنگ را در محل حادثه یافت که احتمال می دهد خودروی افراد مسلح باشد و در همین ارتباط یک مرد 25ساله به عنوان مظنون توسط پلیس دتیرویت دستگیر شد.

تحقیقات پلیس به صورت گسترده از لحظات آغازین این تیراندازی مرگبار برای دستگیری هرچه زودتر افراد جنایت آغاز شده است.

باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار