هلاکت مسئول ضرب سکه های داعش
کد خبر: ۳۰۲۸
تاریخ انتشار: 2015 June 24    -    ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
مسئول یا وزیر دارایی دولت اسلامی-داعش- در راه موصل کشته شد. یک گزارش ویژه از صحنه درگیری ها در عراق نشان می دهد که مسئول اقتصادی داعش که وظیفه ضرب سکه های این گروه تکفیری- تروریستی را نیز برعهده داشته به وسیله یک بمب کنار جاده ای در راه موصل به هلاکت رسیده است.
سعید مموزینی افسر رسانه ای حزب دموکراتیک کردستان عراق (KDP) با اعلام این خبر افزود: محمد زعلان العفری وزیر دارایی داعش در راه القیاره به موصل توسط یک بمب کنار جاده ای کشته شده است. ماموزینی افزوده این مقام بلندپایه داعشی از مراسم افتتاح زندانی بازمی گشت که برای زنان عراقی که از شرکت در جهاد نکاح سر باز زده بودند، ساخته شده است. برخی از منابع عراقی نیز می گویند این تروریست داعشی برای درامان ماندن از حملات احتمالی از یک کوره راه به سوی موصل می رفته که هدف یک بمب کنار جاده ای قرار می گیرد.

زعلان العفری از افسران سابق ارتش صدام بود که که در سال 2004 میلادی به موقعیتی رده بالا در تشکیلات گروه های تکفیری حاضر در عراق می رسد و گفته می شود دارای روابط ویژه ای با ابوبکرالبغدادی خلیفه خودخوانده داعشی وهمچنین ابومصعف االزرقاوی والی پیشین القاعده در عراق داشته است.

مموزینی در پایان از هلاکت چهار همراه العفری نیز خبر داده است. وی گفته این بمب احتمالاً به دست گروه جوانان آزاد موصل برای کشتن عناصر داعشی کار گذاشته شده است.

اعتدال
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار