عطر برای زنان مستقل؛ طراحی منحصربه‌فردHugo Boss
کد خبر: ۳۰۱۲
تاریخ انتشار: 2015 June 25    -    ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳
عطرهای ساخت این برند که تولید آنها از سال ۱۹۸۵ آغاز شده است، عطرهایی خاص هستند که هم شخصیت مستقلی در بازار دارند و هم برای استفاده‌کننده‌ها شخصیتی مستقل می‌سازند!
Hugo Boss را همه می‌شناسیم؛ یک برند قدیمی از سرزمین وایکینگ‌ها که با عرضۀ برند‌های Hugo  و Boss در کالاهای لوکس، مد و پوشاک، شهرتی چندین ساله و جهانی دارد. آوازۀ این برند قدیمی در واقع برای رویکرد پیشتازانه‌اش در طراحی و نیز تأثیر گسترده بر مُد روز اروپاست.

این نام تجاری مادر، محصولات زیادی با برندهای متنوع تولید و به صورت تخصصی بر روی پوشاک مدرن و کلاسیک، محصولات تک و منحصربه‌فرد، آخرین مد لباس و نیز پوشاک ورزشی فعالیت می‌کند.

اما عطرهای ساخت این برند که تولید آنها از سال ۱۹۸۵ آغاز شده است، عطرهایی خاص هستند که هم شخصیت مستقلی در بازار دارند و هم برای استفاده‌کننده‌ها شخصیتی مستقل می‌سازند!

تعجب نکنید! ما در اینجا سه عطر تحت نام Boss را به شما معرفی می‌کنیم که از شخصیت‌های مختلف زنان الهام گرفته شده‌اند و مهم اینکه پرفروش‌های Hugo Boss در بخش عطر در کل دنیا هستند؛ Eau de Perfumهایی با رایحۀ گل!

عطر Boss Jour برای زنان موفق

boss perfumes woman 92


رنگ و رایحۀ این عطر از نخستین تشعشعات نور خورشید در روز الهام گرفته شده است؛ یک عطر ظریف برای استفاده در روشنایی روز. طراحان برند Hugo Boss توضیح داده‌اند رایحۀ این عطر از شخصیت یک زن موفق و در عین حال زیبا الهام گرفته شده است.

اگر می‌خواهید که روح رایحۀ عطرتان شما را برای آغاز یک روز پُربار و پُرانرژی آماده کند،Boss Jour بهترین انتخاب شماست. وجه نور و روشنایی این عطر، برای شما یادآور آغاز روز و زندگی است و وجه زیبایی آن، قدرت درونی زنی را که از آن استفاده می‌کند، نشان خواهد داد.

اگر یک خانم شاغل هستید و می‌خواهید چهرۀ اجتماعی مناسب و در عین حال زیبا و خوش‌پوشی داشته باشید، این عطر را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ انتخابی که به ترسیم چنین شخصیتی برای شما، کمک خواهد کرد.

در ابتدای استفاده از Boss Jour، رایحۀ نخستین آن، یعنی عطر لیمو و شکوفۀ درخت گریپ فروت، را احساس خواهید کرد. رایحۀ میانی آن، ترکیبی از عطر موگه، پیچ امین‌الدوله، فریزیا و گل‌های سپید است و در نهایت رایحه‌ای از بوی عنبر و چوب درخت توس بر جای خواهد گذاشت.

عطر Boss Nuit برای ساختن یک شب جذاب


boss perfumes woman 93

یک عطر استثنایی برای شب‌هایی که می‌خواهید خیره‎کننده و پرجنب‌وجوش به نظر بیایید. این عطر مکمل خوبی برای Boss Jour است و به گفتۀ طراحان Hugo Boss به طور خاص برای لباس‌های مشکی طراحی شده است.

پیشنهاد ما این است که اگر قرار است برای خود شخصیتی خیره کننده و ظاهری وسوسه‌انگیز و درخشنده بسازید، Boss Jour را از میان عطرهای مخصوص شب، انتخاب کنید.

این عطر از شما شخصیتی پرجنب‌وجوش همراه با یک شیرینی فریبنده می‌سازد؛ عطری با رایحۀ نخستین هلو، رایحۀ میانی گل‌های یاس و بنفشه و در نهایت رایحۀ خزه و چوب صندل.

Boss Ma Vie برای شخصیت‌های مستقل


boss perfumes woman 91

طراحان Hugo Boss این عطر رویایی با پکیج زیبا را از شخصیت خانم‌های مستقل الهام گرفته‌اند. یک عطر برازندۀ خانم‌های ایرانی که رایحۀ نخستین آن از گل‌های کاکتوس است. به این دلیل معتقدیم که این عطر برازندۀ خانم‌های ایرانی است که استشمام آن، به طور همزمان تب و تاب زنانگی و اعتمادبه‌نفس بالا را نشان می‌دهد.

اگر می‌خواهید سرحال و سرزنده، باشید، شخصیت مستقل خود را نشان دهید و در عین حال به همه بگویید برای مقابله با مشکلات و چشیدن طعم زندگی، آماده‌اید، عطر مناسبی انتخاب کرده‌اید.

در ضمن اگر اهل داشتن یک عطر ثابت نیستید و دوست دارید رایحه‌های مختلف را امتحان کنید، می‌توانید این عطر را همراه با دو عطر Boss Nuit و Boss Jour به طور همزمان در ساعات و روزهای مختلف استفاده کنید. رایحه‌ای که در نهایت این عطر از خود باقی می‌گذارد، بوی خوش چوب سدر است.

بامیلوبلاگ

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار