از تیتراژ خوانی تا بازی در نقش «بائو»
کد خبر: ۳۰۰۹
تاریخ انتشار: 2015 June 24    -    ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
محمدرضا علیمردانی گفت: برای حضور در سریال «پایتخت» نگران این موضوع نبودم که اغلب کاراکترها در فصل‌های قبلی به مخاطب معرفی شدند و من(بائو) برای بار اول به مخاطب معرفی می‌شود.

«محمدرضا علیمردانی» گفت: حضورم در سریال «پایتخت» بر اساس دوستی که با هادی کاظمی و البته محسن تنابنده داشتم شکل گرفت، به این ترتیب که کاظمی مرا به تنابنده یادآوری کرد چراکه من و محسن سالها از دوستان خوب همدیگر بودیم و او به دلیل مشغله‌های کاری که داشت، در آن زمان من در ذهنش نبودم.

وی ادامه داد: سریال «پایتخت» به این دلیل که 3 فصل از آن در سالهای گذشته از تلویزیون پخش شده است، به شدت مخاطبان خود را جذب کرده و تک تک کاراکترهای این سریال برای مردم ملموس و باور کردنی هستند.

بازیگر نقش بائو در سریال «پایتخت4» افزود: برای حضور در این سریال نگران این موضوع نبودم که اغلب کاراکترها در فصل‌های قبلی به مخاطب معرفی شدند و من(بائو) برای بار اول به مخاطب معرفی می‌شود. برای ایفای این نقش نیز از راهنمایی های سیروس مقدم و محسن تنابنده تجربه‌های خوبی را کسب کردم که از این بابت بسیار خوشحالم.

وی درباره بازیگری و انتخاب نقش‌هایش افزود: در بازیگری همیشه سعی کردم تا خود را شبیه کاراکتر کنم نه اینکه کاراکتر را شبیه خودم انتخاب کنم و در این زمینه هم هیچ گاه برای کشف کردن نقاط مشترکم با نقش کنجکاو نیستم.

این بازیگر گفت: به عقیده من یکی از جذابیت‌های بازیگری همین است که تو به عنوان بازیگر می‌توانی اغلب نقش‌ها را تجربه کنی. طی همین موضوع هم این فرصت را پیدا می‌کنم که در مورد برخی شخصیت‌ها تحقیق و نگارش داشته باشم. لذت بخش‌ترین تجربه یک بازیگر لمس همین حس‌ها و تجربه کردن‌ها است.

این بازیگر افزود: درست است در شاخه‌های بسیاری غیر از بازیگری فعالیت داشتم، اما همه اینها را به این خاطر انجام دادم که علم بازیگری به شما می‌گوید بهتر است همه این شاخه‌ها را تجربه کنید.

بازیگر سریال «مامور بدرقه» گفت: زمان زیادی را به صداپیشگی پرداختم و آنهم به این خاطر بود که فضای آن موقع برای این عرصه هموار بود که در همین راستا آموزشگاهی را نیز تاسیس کردم و در آن فن بیان و گویندگی تدریس می‌کنم.

وی در ادامه بیان کرد: من خود را بازیگر می‌دانم و معتقدم همه شاخه‌های دوبله، صداپیشگی، خوانندگی و ... عناصری است که یک بازیگر باید آنها را بداند و یاد بگیرد. درست است که هر کدام از این شاخه‌ها در نوبه خود یک تخصص به شمار می‌روند، اما من هم تمام تلاشم را در جهت هر چه بهتر یاد گرفتن این شاخه‌ها به کار بستم و امیدوارم موفق عمل کرده باشم.

این صداپیشه اضافه کرد: فعالیت‌های من در حوزه صدا برای مردم بیشتر عیان بوده است. تا به حال در حدود 700 پروژه به عنوان صداپیشه فعالیت داشته‌ام و حقیقت است اگر بگویم نمی‌توانم بین کارهایم بهترین را انتخاب کنم چراکه همه شان را به یک اندازه دوست دارم.
خواننده تیتراژ سریال «انقلاب زیبا» ضمن اشاره به فعالیت‌هایش در حوزه موسیقی افزود: قبل از اینکه تیتراژ انقلاب زیبا را بخوانم، هیچ آهنگی به صورت رسمی از من منتشر نشده بود و ترانه تیتراژ انتهایی سریال اتقلاب زیبا اولین قطعه موسیقایی من به عنوان خواننده بود. قبلترها فقط در دوبله کارهای کودک خوانندگی می‌کردم، اما پیش از احوال تلخ کاری را ارائه ندادم. یادم هست در همان زمان نیز ترانه تیتراژ «انقلاب زیبا» با استقبال خوبی از جانب مخاطب روبرو شد و حتی آقای ضرغامی از این کار تعریف کرد.
وی درباره تولید آلبوم موسیقی خود و عرضه در بازار نیز گفت: ترانه‌های آلبوم را همگی خودم گفتم و سعی کردم جنس کلام جدیدی را برای مخاطبانم داشته باشم.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار