مخوف ترین پرونده جنایی ایتالیا
کد خبر: ۲۹۲۳۴
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: 2016 March 25    -    ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸
فاسینا سیتی، ویریجینا کاجوبو و خانم سواوی از جمله قربانیان او بودند که به طرز وحشیانه‌ای کشته شدند و از اجسادشان صابون و کیک ساخته شد. پس از مفقود شدن یکی از قربانیان پلیس سرنخ‌هایی را به دست آورد، همه سرنخ‌ها به خانهٔ جنجولی منتهی می‌شد.
مخوف ترین پرونده جنایی ایتالیا+++++++++++++  اما لئوناردا جنجولی که بود؟

 اختصاصی «تابناک باتو» او در سال ۱۸۹۴ در منطقه مونتلا در نزدیکی ناپل ایتالیا به دنیا آمد. مادر او وقتی چهارده ساله بود مورد تجاوز یک اوباش قرار گرفت. لئوناردا حاصل این تجاوز بود، خانوادهٔ دخترک مجبور شدند با آشکار شدن نشانه‌های بارداری و برای حفظ آبرو، دخترشان را به ازدواج فرد متجاوز درآورند. لئوناردا هیچ گاه مورد محبت و دوست داشتن قرار نگرفت. او دوبار تصمیم به خودکشی گرفت، ولی هر دو بار هم ناموفق بود، مادرش در پاسخ به این تلاش‌های نافرجام گفت: متأسفم که هنوز زنده‌ای!
 
مخوف ترین پرونده جنایی ایتالیا+++++++++++++
نفرین در شب عروسی

لئوناردا در سال ۱۹۱۷ تصمیم گرفت تا با رافائل بانزاردی که یک کارمند بود ازدواج کند، اما خانوادهٔ لئوناردا مخالف این ازدواج بودند، در شب عروسی مادر او با عصبانیت وارد مهمانی شد و گفت: آرزو می‌کنم همهٔ بچه‌هایت بمیرند!
این نفرین تاثیر بسیار عمیقی روی جنجولی گذاشت و زمینه ساز جنایت‌های هولناک او شد.

تابوت‌های کوچک سفید

او پس از ازدواج ۱۷ بار حامله شد، که ده فرزند او در سنین کودکی از دنیا رفتند، جنجولی دیگر مطمئن شده بود که یک نفرین شده است، او به نزد ساحری رفت و ساحر به او گفت: اگر می‌خواهی نفرین را از زندگی‌ات برداری باید انسان‌های دیگر را قربانی کنی و خون آن‌ها را بریزی تا طلسم زندگی تو شکسته شود.

از این پس لئوناردا به جادوگری روی آورد و روش‌های موسوم به آنچه جادوگری نامیده می‌شد را آموخت. او دربارهٔ انگیزه‌اش در بازجویی‌ها گفت: دائما خواب می‌دیدم که تابوت‌های کوچک سفیدی را از روی زمین بلند می‌کنم، تابوت بچه‌هایم را، این موضوع مرا می‌ترساند و خواب را از من گرفته بود. پس تصمیم گرفتم تا جادوگری بیاموزم و خودم را از این کابوس‌ها نجات دهم.

مخوف ترین پرونده جنایی ایتالیا+++++++++++++

سرانجام صابون ساز کرجیو چه بود؟


فاسینا سیتی، ویریجینا کاجوبو و خانم سواوی از جمله قربانیان او بودند که به طرز وحشیانه‌ای کشته شدند و از اجسادشان صابون و کیک ساخته شد. پس از مفقود شدن یکی از قربانیان پلیس سرنخ‌هایی را به دست آورد، همه سرنخ‌ها به خانهٔ جنجولی منتهی می‌شد. او پس از دستگیری اعتراف کرد که چگونه بدن قربانیان را در دیگ آب جوش می‌انداخت و اینکه چگونه استخوان‌ها و موهای قربانیان را در چاه آب می‌انداخت و از آن‌ها صابون تهیه می‌کرد. این قاتل بی‌رحم اعتراف کرد که همهٔ این کار‌ها را ظرف مدت ده دقیقه انجام می‌داده است، پلیس از این اعتراف در شوک فرو رفت. از این رو او را به سالن کالبد شکافی ادارهٔ پلیس بردند و از او خواستند تا ظرف ده دقیقه جسدی را تشریح کند، نتیجه غیرقابل باور بود، او واقعا توانست این کار را انجام دهد.

اما دادگاه دربارهٔ اینکه آیا جنجولی به تنهایی این کار را انجام داده است دچار تردید بود، آن‌ها معتقد بودند که ممکن است فرد دیگری از جمله پسر بزرگ جنجولی او را در این جنایات کمک کرده باشد. در ‌‌نهایت جنجولی به سی و سه سال حبس، سی سال در زندان و سه سال در تیمارستان محکوم شد. او در سال ۱۹۷۰ در تیمارستان مرد و جسدش در گورستان متروکی در بوزولی دفن شد.


The Correggio soap maker
http://murderpedia.org/female.C/c/cianciulli-leonarda.htm
سعیده ملایی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۶
13
23
لئوناردو جنجولي يکی از قاتلان زنجیره ای معروف دنیا ست،واقعا ترسناک بوده...
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
در صورتی که اگر مادر بی رحمش کمی با محبت به همین لئوناردو رفتار می کرد شاید هرگز تبدیل به قاتل مخوف نمی شد ببینید نفرت و انتقام با انسان چه می کند !!!!!
ناشناس
|
France
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۶
11
13
دعانویس وجادوگر رو هرجا دیدید بکشید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
0
9
كاش در مورد عكسها توضيح هم ميگذاشتيد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
1
26
بدبخت بی نوا. بدشانس واقعی. میشه گفت مقصر اصلی اون یارو متجاوز لعنتی بوده.چقدر بعضی ها بدشانس هستن.
محمد رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹
11
3
بیماری روانی را به جادو و جنبل نبندید اعتیاد قتل تجاوز و در خود ماندگی همجنسبگرایی و ناهنجاریاهی دیگر ژنتیکی هستند گرچه آگاهانه انجام میشوند ولی با بر رسی و کالبدشکافی مغز این افراد روشن شده که بخشهایی از مغز در اندازه طبیعی نیستند و نقش زایمانهای بیشمار در خرابی ژنها موثر است مادرانی که فرزندان پسر زیادی میاورند ریسک همجنسبازی را بالا میبرند و همچنین چپ دست یودن. کوچکی هیپوتالاموس انگیزه کشتن را بیشتر میکند شواهد علمی بسیاری وجود دارد
پاسخ ها
سینا
| |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹
چه علم و دانشی.....
ta2
|
United States
|
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
1
1
یه پدرو مادر معتاد در نظر بگیرید که ۲ پسر دارن یکی معتاد شده و دلیلش رو پدر مادر ش میدونه دیگری پزشک شده و باز دلیلش از پدر مادرش میدونه
چی شدن ما بستگی به برداشتمون از اتفاقات داره نه بد یا خوب بودن اتفاقات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار