کشف مار پیتون در یک خانه
کد خبر: ۲۸۹۹۹
تاریخ انتشار: 2016 February 25    -    ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰
محمد حسین بازگیر از تجهیز گشت‌های اداره زیرمجموعه‌اش در ایام نزدیک به نوروز خبر داد و گفت: گشت‌ها به‌طور مستمر فعالیت کرده و با مراکز فروش آبزیان و لاک‌پشت در این ایام برخورد می‌کنند.

وی با بیان این مطلب افزود: با این مراکز فروش در ایام نزدیک به نوروز برخورد خواهیم کرد.

وی درباره قاچاق حیوانات در تهران نیز گفت: یکی از موضوعاتی که مربوط به قاچاق حیات وحش در تهران است اقلامی همچون پوست و شاخ است. یکی از وظایف ما در حوزه گشت و نظارت بحث مبارزه با خرید و فروش قاچاق است و یگان حفاظت در شهر تهران قاچاق پرندگان، اجزای پستانداران و گونه‌های وارداتی محافظت شده را تحت نظر داشته و با شکار غیرمجاز نیز به‌طور جدّ برخورد شده است.

بازگیر ادامه داد: در اطراف تهران و حیطه شهرستان نیز با شکار و صید غیرمجاز برخورد جدی شده است و گشت‌ها موارد متعددی را شناسایی و به مسئولان قضایی معرفی کرده‌اند.

وی یکی دیگر از تخلفات در تهران را مربوط به نگهداری جانواران دانست و گفت: برخی تقاضاها در تهران باعث شده سوداگران و قاچاقچیان بازاری را پیدا کنند و گونه‌های وارداتی را بیشتر به متقاضیان بفروشند و در این مورد نیز کشفیاتی داشته‌ایم.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران به دیگر کشفیات به‌دست آمده اشاره کرد و افزود: مواردی همچون قوچ، کل و پوست پلنگ داشته‌ایم؛ البته مواردی همچون مار پیتون و خزندگان نیز جزوه کشفیات بود‌ه است.


تسنيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار