پشت پرده کناره گیری خانم بازیگر معروف از بازیگری
کد خبر: ۲۸۶۴۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2016 February 22    -    ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵
بعد از 8 سال سکوت مطلق در سینمای ایران، ابزار ماندگاری در عرصه سینما را متاسفانه ارتباطات برخی بازیگران با عوامل فیلم می دانم، البته فکر می کنم سکوت 8 ساله من پاسخ مناسبی به این سوال است.

پشت پرده کناره گیری خانم بازیگر معروف از بازیگری

کسانی در سینمای ایران قدرت کاذب بدست آوردند که لیاقت ماندن در این عرصه را نداشتند و برخی که مردم دوستشان دارند از صحنه حذف می شوند در واقع یکسری قربانی ماندگاری گروه دیگر می شوند.

من نان موقعیتم را نخوردم؛ من در اوج موقعیت کاری‌ام در مصاحبه‌های مکرر بیان کردم که به صورت مداوم کار نخواهم کرد، به دلیل اینکه به هر قیمتی حاضر نیستم در عرصه سینما باشم با اینکه عاشق کارم هستم.

محبوبیت بین مردم چیزی نیست که بتوان به راحتی آن را بدست آورد ولی متاسفانه برخی ستارگان به دلیل ابزار شدن و ارتباطات غیراخلاقی که باعث شرمندگی و تاسف است محبوب شدند که به اعتقاد من این محبوبیت نیست.

چرا مرجان محتشم به عنوان یک بازیگر بدون حاشیه و کسی که اکثریت مردم از هر قشر و تیپی اعم از جامعه مذهبی و یا جامعه مدرن و ... قبولش دارند، باید به خاطر اعتقاد به خدا و نپذیرفتن یکسری روابط غیراخلاقی از جامعه هنر حذف شود و انگ مغرور بودن را بخورد؟!

من از مرجان محتشم بودن ضربه خوردم زیرا برای من پارامتر های اخلاقی مهم تر از هر موضوع دیگری است حتی به قیمت 8 سال سکوت و مدت ها جدایی از کاری که دوستش داشته باشم و به خاطر این دل آزردگی ها حاضر به ادامه فعالیت در عرصه سینما با این وضعیت نیستم.

جایی برای کسانی که بخواهند با اعتقاد به خدا در عرصه سینما فعالیت سالم داشته باشند نیست و متاسفانه برعکس، کسانی که تن به ارتباطات نامشروع می دهند در این عرصه بالا می روند.

این روزها با یک بیماری دست و پنجه نرم می کنم اما حتی در حال حاضر یک دفترچه بیمه هم ندارم و اکنون با این شرایط گاهی از طریق طراحی داخلی ساختمان امرار معاش می کنم و از طرفی حتی نوشته های من هم به دلیل مرجان محتشم بودن چاپ نمی شود.

میزان

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
6
47
در حالی که لا مذهبی وشهوت رانی جای اخلاق و مذهب دینداری را گرفته اینکه فرشته ای پیدا میشود وبا تاسی از سیره نبوی با نفس خویش مبارزه میکند الحمد الله جای شکر دارد من برای این خانم بازیگر از خداوند متعال بهترینها را آرزو میکنم خدانگدارش باشد
آرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
0
9
خانم محتشم شما و امثال شما در قلب هر انسان شریفی جایگاه ویژه ای دارید امیدوارم با اهالی خوب سینما و آنهایی را که قبول دارید بتوانید کار کنید.
مهدي از املش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
0
9
واقعا متاسفم براي اين هنري كه يك زن سالم و بااخلاق در آن جايي ندارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار