زن جوان از دخترش شکایت کرد
کد خبر: ۲۸۴۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2016 February 20    -    ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶
وقتی تلخی ها و آشفتگی های زندگی مان را به خاطر می آورم لرزه بر اندامم می افتد و وحشت و اضطراب سراپایم را فرا می گیرد در حالی که اکنون روزگار زیبایی را تجربه می کنم و از این که مادرم از ازدواج با آن مرد غریبه منصرف شده است بسیار شادمانم. 

 

این ها بخشی از اظهارات دختر 16 ساله ای است که 4 ماه قبل مادرش از او شکایت کرده بود وعنوان می کرد دخترش مدام قصد فرار از منزل را دارد و او قادر به کنترل وی نیست.

 

آن روز «ملیحه» در حالی که بغض غریبی گلویش را می فشرد به کارشناس اجتماعی کلانتری سجاد مشهد گفت: نمی توانم این وضعیت آشفته را در زندگی خانواده ام تحمل کنم. هیچ کس توجهی به من و برادرم ندارد و ما در محیطی آشفته زندگی می کنیم.

 

پدرم به مواد مخدر صنعتی اعتیاد دارد و تنها به خودش می اندیشد. او طوری رفتار می کند که گویی هیچ مسئولیتی در زندگی ندارد.

 

گاهی برای مدت کوتاهی او را در خانه می بینیم و گاهی نیز برای مدت های طولانی هیچ خبری از او نداریم اصلا نمی دانیم او کجا و چگونه زندگی می کند این در حالی است که من وابستگی شدیدی به پدرم دارم و او را ستایش می کنم.

 

با آن که مواد مخدر صنعتی او و زندگی ما را نابود کرده است، اما من همچنان عاشق پدرم هستم و حتی برای لحظه ای هم نمی توانم او را فراموش کنم.

 

اگرچه نزد دوستانم خجالت می کشم و از اعتیاد او رنج می برم ولی باز هم از این که پدری دارم خوشحالم و ...

 

در این لحظه بغض دخترک ترکید و در میان های های گریه ادامه داد در شرایطی که من و برادرم مجبور بودیم بیشتر اوقاتمان را در منزل پدربزرگم سپری کنیم چرا که او ما را از نظر مالی حمایت می کرد، مادرم نیز با مرد جوانی آشنا شده است و قصد دارد از پدرم طلاق بگیرد و با آن مرد غریبه ازدواج کند با آن که مادرم را دیوانه وار دوست دارم و عاشق محبت هایش هستم اما از این موضوع رنج می کشم و نمی توانم تحمل کنم با وجود آن که آن مرد غریبه مدام از نظر مالی به ما رسیدگی می کند اما من حاضرم همه دنیا را بدهم تا یک لحظه به چشمان پدر و مادرم در کنار یکدیگر نگاه کنم و .. .

 

آن روز مشاور کلانتری پس از شنیدن حرف های ملیحه با عمه او تماس گرفت اگرچه عمه ملیحه با تندی پاسخ مشاور را داد و ادعا کرد که همان زن برادرم پدر ملیحه را معتاد کرده است اما گفت پدر او متوجه اشتباهات خودش شده است و هم اکنون در یکی از کمپ های ترک اعتیاد دوره درمان را می گذراند و . . .

 

این گونه بود که ملیحه و مادرش با روزنه ای ازاميد اتاق مشاور را ترک کردند و امروز بعد از 4 ماه ملیحه به کلانتری بازگشته بود و با خوشحالی عنوان می کرد مادرم از ازدواج با آن مرد غریبه منصرف شده و پدرم نیز پس از ترک اعتیاد در بندرعباس مشغول کار شده است و حالا زندگی ما صفای دیگری دارد .
خراسان
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ابراهیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
0
9
خداروشکر که خوشی به زندگیت برگشت و ان شاالله همیشه در کنار هم سالم و سلامت و شاد باشین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
0
6
چقدر خوبه که میون این همه خبرا آدم یه خبر خوبم بخونه .کاشکی مردم از خوشیهاشونم بعداز سختیها می گفتن تا آدم خوشحال بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار