پدر پرجمعیت‌ترین خانواده جوان ایرانی را بشناسید
کد خبر: ۲۸۲۲۶۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2023 June 10    -    ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲
پدر پرجمعیت خانواده ایران: آمریکایی ها به دنبال کاهش جمعیت چین و کشورهای مسلمان به خصوص ایران هستند.
 حجت الاسلام مسلم وافی یزدی پدر پرجمعیت‌ترین خانواده جوان ایرانی، روز گذشته در سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی کاشان با موضوع «جمعیت» درسالن اجتماعات فرمانداری کاشان، اظهار داشت: ۴۰ درصد تغییر قوانین در آمریکا باعث شد که متولدین زندگی‌های هم باشی، افزایش پیدا کنند.
 
پدر پرجمعیت‌ترین خانواده جوان ایرانی را بشناسید
 
حجت الاسلام وافی به تشکیل اتاق فکر کشورهای غربی و شرقی برای افزایش نرخ جمعیت در کشورهایشان اشاره کرد و گفت: در این اتاق فکرها آمریکا برای ۵۰ سال آینده، انگلستان برای ۸۰ سال آینده و روسیه برای ۱۵۰سال آینده در عرصه افزایش نرخ جمعیت برنامه ریزی می‌کنند، ضمن اینکه کمبود جمعیت گذشته را نیز سریعا جبران می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه آمریکا با تلاش بوش پدر در ۸۰ سال آینده مشکل جمعیت نخواهد داشت، تصریح کرد: آمریکایی‌ها به دلیل اینکه رقبای خودشان را در افزایش جمعیت چین و کشورهای مسلمان به خصوص ایران می‌دانند، به‌دنبال برنامه ریزی برای کاهش نرخ جمعیت در کشورمان می‌باشند.
 
حجت الاسلام وافی، با بیان اینکه ۱۶ استان قرمز در کاهش نرخ جمعیت داریم، اظهار کرد: متاسفانه تعدادی از استان‌های کشور را هم به دلیل اینکه دو سوم زنانشان از سال ۱۴۰۱ از سن باروری خارج شده‌اند در نقشه نداریم.
 
وی با بیان اینکه بر اساس مرکز آمار، سال ۱۳۸۵ بیش از ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر جوان داشتیم، خاطرنشان کرد: با گذشت ۱۵ سال از این تاریخ بیش از ۱۲ میلیون نفر از جمعیت جوان کشور کم شده است.
 
حجت الاسلام وافی، با بیان اینکه ۶۳ درصد از ۴۱ میلیون خانم‌های کشور در سال ۱۴۰۵ از سن باروری خارج می‌شوند، یادآور شد: ۳۷ درصد از خانم‌های کشور بر اساس گفته معاون وزیر، ۱۰ سال آینده از سن باروری خارج می‌شوند.
 
وی به نگرانی مقام معظم رهبری در کاهش نرخ جمعیت در کشور اشاره کرد و گفت: طبق قانون جوانی جمعیت، تمام کارخانجات موظفند هر سال تا شش سال دیگر یک درصد کل بودجه خودشان را به مسئله جمعیت اختصاص دهند.
 
وی با بیان اینکه اگر تا ۴ سال دیگر، ۱۰میلیون تولد داشته باشیم در تله جمعیتی نخواهیم افتاد، اظهار کرد: بهترین سناریو به ما می‌گوید تا ۴ سال آینده بیشتر از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تولد نخواهیم داشت.
 
حجت الاسلام وافی به وجود بیش از ۱۳ میلیون مرد و زن مجرد در کشور اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر آنها خانم‌های مجرد می‌باشند.
 
بنابر گزارش دیده بان ایران وی با اشاره به وجود ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار خانم متاهل که به دلایل مختلف فرزند نمی‌خواهند، خاطرنشان کرد: روزانه ۲ هزار سقط جنین در کشور اتفاق می‌افتد که در این راستا سال گذشته رتبه دوم و امسال رتبه اول سقط جنین را در دنیا کسب کرده‌ایم.
 
پدر پرجمعیت‌ترین خانواده جوان ایرانی، با بیان اینکه بر اساس قانون، وام فرزند آوری با یک سفته در سریع‌ترین زمان ممکن باید پرداخت شود، یادآور شد: اگر بانکی در کاشان سراغ دارید که پرداخت وام فرزندآوری را مستلزم آوردن ضامن دانستند، باید برخورد جدی با آن بانک شود.
سایت دیده بان ایران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
France
|
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
0
2
کی گفته ایشون پدر پرجمعیت ترینه؟ والا ما خانواده با 12 بچه هم داریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
0
1
ایشون که لباس ایرانی ندارند از کجا متوجه شدید ایرانی هستند ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
0
1
گویا سایر مردم کشور ( بخصوص ساکنان استان های محروم ) با تعداد بسیار فرزند رو ایرانی قلمداد نمی کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
0
0
درآمد و هزینه ها شون را هم بنویسید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار