هدیه 100 هزارتومانی به فرهنگیان
کد خبر: ۲۸۲۱
تاریخ انتشار: 2015 June 21    -    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴
سید حسین نقوی حسینی رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی در خصوص فشار آموزش و پرورش به نمایندگان برای عدم استیضاح فانی اظهار داشت: مراحل استیضاح فانی روزهای پایانی خود را طی می کند و اعلام وصول هم شده است.

وی افزود: اما به نظر می رسد در آستانه استیضاح وزیر آموزش و پرورش دولت قصد دارد همه توان خود را بسیج کند تا به نمایندگان فشار بیاورند بلکه رای خود را پس بگیرند. به نظر می رسد تنها راه باقی مانده برای وزارت آموزش و پرورش هم این است که با نمایندگان تماس بگیرند و به آنها وعده و وعید دهند که مشکلات استانهایشان را حل کند و نمایندگان را به هر حال راضی و قانع کنند.

نقوی حسینی خاطر نشان کرد: نمایندگان در استان هایشان در حوزه آموزش و پرورش مشکلاتی دارند و آموزش و پرورش هم حالا در آستانه استیضاح به نمایندگان وعده داده تا مشکلات را حل کند، جالب اینجاست  که مسئولان آموزش و پرورش قبل از مطرح شدن استیضاح هیچ توجهی به مشکلات استانها نمی کردند اما به محض مطرح شدن استیضاح وعده و وعید ها شروع شد؛ البته بنده فکر نمی کنم هیچ یک از نمایندگان محترم تسلیم این نوع وعده ها قرار بگیرند.

وی تاکید کرد: از روز گذشته در یک اتفاق عجیب آموزش و پرورش تصمیم گرفته است که یک کارت هدیه 100 هزار تومانی دراین شرایط به معلمان هدیه دهد که باید گفت این هم از آن دسته اقدامات عجیب آموزش و پرورش است.

نقوی حسینی تصریح کرد: در حالی که آموزش و پرورش بخشی از مطالبات فرهنگیان را نمی تواند پرداخت کند چطور کارت هدیه 100 هزار تومانی به تمام معلمان سراسر کشور می دهد آن هم در آستانه استیضاح.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس در پایان خاطرنشان کرد: شاید مسئولان آموزش و پرورش عنوان کنند که به دلیل فرا رسیدن ماه رمضان به معلمان هدیه داده اند ولی باید گفت ما سالهای گذشته هم ماه رمضان داشته ایم و از این کارها ندیده ایم، البته بنده به عنوان عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس خوشحالم که کارت هدیه به معلمان داده شده است و شاید استیضاح سبب خیر شده است و این اقدام انجام شد.

منبع: دانا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار