سینما و شبکه خانگی به تسخیر رضا عطاران در می‌آید
کد خبر: ۲۸۲۰۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 June 08    -    ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
رضا عطاران بازیگران محبوب یک دهه اخیر؛ سال گذشته بعد از سه سال غیبت با فیلم کمدی «انفرادی» به پرده سینماها برگشت. بازگشتی موفقیت آمیز که با فروش ۷۷ میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان عنوان دومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران را به این فیلم الصاق کرد.

رضا عطاران بازیگران محبوب یک دهه اخیر؛ سال گذشته بعد از سه سال غیبت با فیلم کمدی «انفرادی» به پرده سینماها برگشت. بازگشتی موفقیت آمیز که با فروش ۷۷ میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان عنوان دومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران را به این فیلم الصاق کرد.

 
 

سینما و شبکه خانگی به تسخیر رضا عطاران در می‌آید

 
 

عطاران سال گذشته بعد از مدتی وقفه ، فعالیت بازیگری‌اش را از سر گرفت و در پروژه سینمایی جدید کیانوش عیاری که در آن زمان «رکر» نام داشت به ایفای نقش پرداخت. او در این فیلم کمدی که حالا «ویلای ساحلی» نام گرفته در کنار پژمان جمشیدی و ریما رامین فر بازی کرده است. فیلم جدید عطاران مدتی است آماده نمایش شده و قرار است به عنوان یکی از فیلم‌های اکران دوم تابستان روی پرده برود. با توجه به حضور عیاری و ترکیب بازیگران پیش بینی می‌شود «ویلای ساحلی» فروش قابل توجهی کند.

 

عطاران علاوه بر فیلم «ویلای ساحلی»، یک فیلم کمدی دیگر با نام «قیف» را هم آماده اکران دارد. این فیلم را محسن امیر یوسفی کارگردانی کرده و تهیه‌کنندگی آن را سعید ملکان بر عهده دارد. رضا عطاران پیش از بازی در فیلم ویلای ساحلی در فیلم قیف مشغول به بازی بود او در فیلم «قیف» نقشی خاص و منحصر بفردی دارد. هنوز هیچ تصویری از این بازیگر در این فیلم رسانه‌ای نشده است. فیلم «قیف» با توجه به حجم بالای جلوه های ویژه تصویری‌اش هنوز آماده اکران نشده، اما پیش بینی می‌شود برای نمایش در نیمه دوم سال آماده شود.

رضا عطاران در کنار دو فیلم بالا، فیلم «شیشیلک» هم آماده اکران دارد. این ساخته محمد حسین مهدویان بعد از اکران در جشنواره سی و نهم فیلم فجر به نوعی به محاق توقیف رفته و بعید است به این زودی‌ها فرصت نمایش به دست بیاورد.

او همچنین فیلم «روشن» به کارگردانی سید روح لله حجازی را هم آماده نمایش دارد. این فیلم برخلاف سه فیلم دیگر کمدی نیست و در ژانر درام اجتماعی ساخته شده است. عطاران برای بازی در فیلم «روشن» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره سی و نهم فیلم فجر شد. «روشن» به احتمال زیاد به عنوان یکی از فیلم‌های اکران دوم تابستان روی پرد می‌رود.
رضا عطاران برای بازی در فیلم «روشن» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره سی و نهم فیلم فجر شد.

رضا عطاران در این سال‌ها که اکثر ستار‌های سینما جذب شبکه خانگی شدند، به اکثر پیشنهادهایش در این عرصه پاسخ منفی داد و فعالیتش را معطوف به سینما کرد. او در سال ۱۳۹۱ در سریال «قلب یخی ۳» به ایفای نقش پرداخت و بعد از آن دیگر در هیچ سریالی حاضر نشد. او قرار بود در اواخر دهه نود سریالی را برای نماوا کارگردانی کند، که این امر تا به امروز هنوز میسر نشده است. عطاران مدتی است مشغول بازی در یک سریال شبکه خانگی شده است. این سریال در سکوت خبری وارد مرحله تصویربرداری شده است. به دلیل اینکه عوامل سریال و پلتفرم تولید کننده هنوز اخبار آن را رسانه‌ای نکرده‌اند، ارائه اطلاعات جزیی آن از جمله نام سریال، کارگردان، بازیگران و پلتفرم تولید کننده و… را به زمان رسانه‌ای شدن خبر سریال موکول می‌‌کنیم.

این سریال قرار است در کوتاه‌ترین زمان ممکن ، آماده پخش شود. با توجه به آماده شدن سریال مذکور، عطاران طی ماه‌های آیند حضوری پر رنگ در سینما و شبکه نمیش خانگی خواهد داشت.

فیلم نیوز

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
0
0
البته نوش جونش . لااقل پولش از فوتبالیسنها حلالتره . اما واقعا وجدانمون رو بگذاریم وسط . اینها فیلمه که شماها ازش آمار میلیاردی می دهید ؟ سلیقه ی مردم مریض شدده . حقایق را تغییر نکرده اند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار