جنجال شاهرخ خان در هند
کد خبر: ۲۸۲۰۳۳
تاریخ انتشار: 2023 June 08    -    ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
شاهرخ خان از طرفداران زیادی در سراسر جهان برخوردار است و شکی در این نیست. هر بار که او ویدیویی را پست می‌کند یا تصویری را به اشتراک می‌گذارد، در فضای مجازی وایرال می‌شود. اخیراً، شاهرخ در توییتر ویدیویی از پارلمان جدید هند به اشتراک گذاشت.

«تابناک با تو» - شاهرخ خان از طرفداران زیادی در سراسر جهان برخوردار است و شکی در این نیست. هر بار که او ویدیویی را پست می‌کند یا تصویری را به اشتراک می‌گذارد، در فضای مجازی وایرال می‌شود. اخیراً، شاهرخ در توییتر ویدیویی از پارلمان جدید هند به اشتراک گذاشت. در حالی که بسیاری او را به خاطر این کار تحسین کردند، برخی دیگر این بازیگر را به دلیل حمایت از نخست وزیر هند جدید، نارندرا مودی به شدت مورد انتقاد قرار دادند.

جنجال شاهرخ خان در هند

به نقل از بالی سیتی، هنگام جستجو در توییتر، با ادعای یک کاربر اینترنتی مواجه شدیم که نشان می‌دهد مردم اعتراف می‌کنند که از پاتان متنفر بوده‌اند. خب، ظاهراً این اعتراف پس از به اشتراک گذاشتن ویدیوی پارلمان جدید توسط شاهرخ خان صورت گرفت. در توییت آمده است: «بعد از اینکه شاهرخ درباره پارلمان جدید توییت کرد، اکنون مردم اعتراف می‌کنند که واقعاً از پاتان بیزارند.»

حالا در واکنش به همین موضوع، کاربر دیگری نوشت: «در نهایت ممکن است حتی ارقام واقعی باکس آفیس را بشنویم.

پیش از این، شاهرخ خان با اشتراک‌گذاری ویدیوی پارلمان جدید، در توضیحی نوشت: «چه خانه جدید باشکوهی برای مردمی که از قانون اساسی ما حمایت می‌کنند، نماینده هر شهروند این ملت بزرگ هستند @narendramodi ji .ساختمان جدید پارلمان برای هند جدید اما با رویای قدیمی افتخار برای هند. جی هند!

یکی از کاربران در واکنش به پست نوشت: «بازیگر مورد علاقه من اما یک بازیگر بی ستون(بی اراده و ضعیف). چقدر غم انگیز!» در حالی که دیگری گفت: «در زمان مشکل آریان، مودی جی(modi ji) به کمک شاهرخ نیامد. محدودیت هایی وجود دارد.» سومی گفت: «مردم نگران پسرش هستند که انگار مثل خانواده است. متاسفم که می گویم. شاهرخ بزرگترین بازنده ای است که هند دیده است.

ایران آرت

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار