عکس‌های خصوصی پسر رئیس‌جمهور لو رفت
کد خبر: ۲۸۱۷۵۱
تاریخ انتشار: 2023 June 05    -    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۷
با انتشار مجموعه بزرگی از عکس‌های لپ‌تاپ هانتر بایدن در وب‌سایتی جدید، بار دیگر پسر رئیس‌جمهوری آمریکا به تیتر خبرها بازگشت. این در حالی است که تحقیق و بررسی در مورد معامله‌های تجاری خارج کشور و جرایم مالیاتی و حمل سلاح هانتر بایدن همچنان در جریان است.
با انتشار مجموعه بزرگی از عکس‌های لپ‌تاپ هانتر بایدن در وب‌سایتی جدید، بار دیگر پسر رئیس‌جمهوری آمریکا به تیتر خبرها بازگشت. این در حالی است که تحقیق و بررسی در مورد معامله‌های تجاری خارج کشور و جرایم مالیاتی و حمل سلاح هانتر بایدن همچنان در جریان است.
 
به گزارش فاکس نیوز، حدود ۱۰ هزار عکس که در فاصله سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۹ گرفته شده‌اند در وب‌سایت BidenLaptopMedia.com منتشر خواهد شد. به نظر می‌رسد گرت زیگلر، مشاور سابق دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا، ماه‌ها وقت گذاشته است و آرشیو دیجیتال را اسکن و برخی تصاویر نامناسب را حذف و باقی را منتشر کرده است.
 
زیگلر به فاکس‌نیوز گفت عکس‌هایی که در این وب‌سایت منتشر خواهد شد عکس‌هایی است که معمولا فقط زمانی در دسترس قرار می‌گیرند که آرشیوهای ریاست‌جمهوری از حالت محرمانه خارج می‌شوند.
 
او در ادامه افزود ویدیوهای لپ‌تاپ هانتر بایدن بعدا در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. زیگلر در توضیح علت این تاخیر گفت گروه او با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی سعی دارند بخش‌هایی از ویدیوها را سانسور کنند زیرا بعضی قسمت‌ها «بسیار مستهجن است».
 
در برخی تصاویر منتشرشده بخش‌های مربوط به اطلاعات خصوصی مانند شماره تامین اجتماعی، حساب بانکی و کارت‌های اعتباری ویرایش و حذف شده‌اند.
 
تصاویر خصوصی و نامناسب هالی بایدن، بیوه بو بایدن و معشوقه هانتر بایدن، نیز در معرض دید عموم قرار ندارد.
 
در بسیاری از این عکس‌ها، هانتر بایدن برهنه و با وسایل مصرف مواد مخدر دیده می‌شود.
 
انتشار ۱۰ هزار عکس خصوصی هانتر بایدن بار دیگر خبرساز شد
 
او در کتاب خاطراتش، که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد، اشاره می‌کند که سال‌ها با اعتیاد به کوکایین دست‌وپنجه نرم کرده است.
 
در این وب‌سایت، دو تصویر جدید منتشر شده است که پیش‌تر دیده نشده بود، یکی تصویر پیامک‌های ردوبدل‌شده میان هانتر و هالی و دیگری عکس هانتر بایدن با زویی کستن، دوست‌دختر سابقش، است. زویی کستن سال گذشته در جریان تحقیق در مورد جرایم هانتر بایدن، مقابل هیئت منصفه فدرال دلاور حاضر شد و شهادت داد.
 
دادستانی فدرال هنوز اعلام نکرده است آیا هانتر بایدن ۵۳ ساله را به تخلف مالیاتی و دروغگویی در مورد استفاده از مواد مخدر هنگام خرید سلاح متهم خواهد کرد یا خیر.
 
پسر رئیس‌جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۸ اقدام به خرید سلاح کرده بودــ همان زمانی که گفته است مرتب کوکایین مصرف می‌کرد. بر اساس قانون فدرال، افراد معتاد مجاز به داشتن سلاح نیستند و این می‌تواند برای افراد متخلف تا ۱۵ سال حبس در پی داشته باشد.
 
بر اساس گزارش پلتیکو در سال ۲۰۲۱، هانتر بایدن در فرم فدرال خرید سلاح اعلام کرده بود که «کاربر غیرقانونی سلاح» یا معتاد به «هیچ‌گونه ماده تحت کنترل و نظارت» نیست.
 
به نوشته پلتیکو به نقل از منبعی آگاه، وکلای هانتر بایدن به مقام‌های وزارت دادگستری گفته‌اند اگر موکلشان به تخلف در خرید سلاح متهم شود، با استناد به متمم دوم قانون اساسی آمریکا، این قانون را به چالش می‌کشند.
 
این در حالی است که کاخ سفید در تلاش است سختگیری در مورد خرید و حمل سلاح را تشدید کند. و این امر ممکن است حامیان محافظه‌کار حق خرید و حمل سلاح را، که معمولا از خانواده بایدن انتقاد می‌کنند، با پسر رئیس‌جمهوری همراه و همصدا کند.
 

پسر جو بایدن به‌دلیل روابط تجاری‌اش در خارج از کشور نیز با تحقیق جداگانه‌ کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا مواجه است.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار