مهناز افشار در توییتر توفان به پا کرد
کد خبر: ۲۸۱۶
تاریخ انتشار: 2015 June 21    -    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵
مهناز افشار با انتشار بیش از ده توئیت به حاشیه‌های پیش آمده پس از ازدواج و تولد فرزندش پاسخ گفت.

این بازیگر سینمای ایران پس از ازدواج با محمد یاسین رامین فرزند محمد علی رامین معاون مطبوعاتی دولت محمود احمدی نژاد هر از چندگاهی با موجی از انتقادات مواجه می‌شود.

مهناز افشار و محمد یاسین رامین به تازگی صاحب یک دختر شده‌اند که خبر تولد این نوزاد واکنش‌های گسترده‌ای را در فضای مجازی به همراه داشت.


این بازیگر پیش از این نسبت به انتشار عکس‌هایی از دخترش واکنش نشان داده بود و رامین (همسرش) هم با نگارش یادداشتی درباره این فضا موضع گرفته بود.

او پس از انتشار گزارشی در یکی از سایت‌های خبری در چند توئیت پشت سر هم درباره حاشیه‌هایی که برای او و خانواده‌اش به وجود آمده واکنش نشان داد.

توئیت‌های مهناز افشار به ترتیب زمان انتشار بدین شرح است:‌

ـ از روزى كه وارد سينما شدم تا امروز با حاشيه‌سازى درگير بودم اما در يكسال گذشته هدف بازى‌هاى سياسى و تسويه حساب‌هاى شخصى قرار گرفتم

ـ گزارش(اگر اسمش را گزارش بگذاريم)سحام نيوز كه مجموعه‌اى از دروغ‌ها و توهمات و قصه‌هاى هزار و يك شب بود اوج بازى‌هاى سياسى عليه من و همسرم بود.

ـ هلوكاست رسانه‌اى عليه من و همسرم به راه انداخته‌اند كه اين بار سكوت نخواهيم كرد.ما حقوقى داريم وآنطور كه شايسته بدانيم از آن استفاده مى‌كنيم.

ـ اينكه آقاى محمدعلى رامين چه كارى كرده به من ارتباطى ندارد.من نه همكارى با ايشان داشتم و نه شراكتى.بنده قاطعانه با ايدئولوژى ايشان مخالفم

ـ متاسف و ناراحتم كه روزنامه‌ها و مجلاتى در دوره معاونت مطبوعاتى آقاى رامين توقيف شدند و افراد بسيارى از كار بيكار شدند اما من بى‌تقصيرم.

ـ موضوع مهريه من از سخيف‌ترين موضوعاتى بوده كه تاكنون مطرح شده. مگر ازدواج من تجارت بوده كه ٢٢ ميليارد يا ٣٠ ميليارد بخواهم؟ اى كاش صحت داشت.

ـ خانم برومند اولين كسى بود كه موضوع مهريه بنده را مطرح كردند كه با سرعت همه جا منتشر شد اما تكذيب و عذرخواهى ايشان هيچ بازتابى پيدا نكرد.

ـ از نظر من اين اتهاماتى كه به همسرم مى‌زنند كذب محض است.اگر جرمى مرتكب شده بايد در دادگاه ثابت شود.سعى كردند او را قاتل كودكان مردم جلوه دهند.

ـ برخى تحت تاثير اين دروغ‌ها آرزوى مرگ فرزند تازه به دنيا آمده‌ام را كردند. من از آنها گلايه‌اى ندارم اما ناشران اين دروغ‌ها را نخواهم بخشيد.

ـ اين دروغ زايمان در آمريكا را از كجا آوردند نمى‌دانم. من نه فرزندم را در آمريكا به دنيا آوردم و نه دنبال تابعيت و شناسنامه آمريكايى بودم.

ـ صحت اخبارشان در اين حد است كه عكس من و دوستان و همكارانم چون آقايان هومن سيدى، مجيدى مطلبى و پيام محمدى را با عنوان همسرم منتشر كردند.

ـ سن همسرم را پيش كشيدند كه ازمن ده سال كوچكتر است تا تحت فشار قرار گيرم اما محض اطلاعتان آن كسى كه ازمن ده سال كوچكتر است برادر همسرم است

ـ دليلى نداشت بخواهم در مورد زندگى شخصى خودم توضيح دهم اما وقتى موضوع مرگ كودكان را به ما ربط دادند ديگر جايى براى سكوت نمى‌ديدم.

ـ حق همه مردم است كه سوالاتى داشته باشند حتى قضاوت كنند. اما حق ندارند با نشر اكاذيب من و خانواده‌ام را تخريب كنند.

ـ حرف‌هایم تمام نشده اما به قول رسول یونان، و سرانجام از قصه‌های شکارچیان، چیزی نمی‌ماند...

منبع: خبرآنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار