اگر چشمان سبز دارید این رنگ‌ها را برای پوشیدن امتحان کنید
کد خبر: ۲۸۰۹۸۷
تاریخ انتشار: 2023 June 03    -    ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
چشمان شما ویژگی‌هایی هستند که صرف نظر از رنگی که دارند، ارزشمند هستند. هر رنگ، ویژگی منحصر به فرد خود را دارد، اما خاصیتی در مورد چشمان سبز بسیار رشک برانگیز است. شاید به این دلیل باشد که نادرترین رنگ چشم است؛ تنها ۲ درصد از جمعیت جهان چشمان سبز دارند.

اگر چشمان سبز دارید این رنگ‌ها را برای پوشیدن امتحان کنید (روزیاتو)

اگر چشمان سبز دارید این رنگ‌ها را برای پوشیدن امتحان کنید (روزیاتو)«تابناک با تو» - چشمان شما ویژگی‌هایی هستند که صرف نظر از رنگی که دارند، ارزشمند هستند. هر رنگ، ویژگی منحصر به فرد خود را دارد، اما خاصیتی در مورد چشمان سبز بسیار رشک برانگیز است. شاید به این دلیل باشد که نادرترین رنگ چشم است؛ تنها ۲ درصد از جمعیت جهان چشمان سبز دارند. اگر شما جزو معدود افراد با این رنگ چشم هستید، دانستن اینکه چگونه به آن ها با لباس خود جلوه بیشتری دهید، ضروری است. استایلیست های معروف دنیا در مورد بهترین رنگ لباس برای افرادی چشم های سبز پیشنهادهای زیر را داده اند:

۱. قرمز

 

قرمز به طور مستقیم در چرخه رنگ سبز قرار دارد که آن را به بهترین همنشین تبدیل می کند. این رنگ کنتراست ایده آلی است. اگر قرزم پرحرارت را دوست ندارید. سایه های تیره تر آن را امتحان کنید، رنگ شرابی یا بورگاندی چشم‌های سبز شما را تشدید می‌کند.

اگر این رنگ ها به نظر شما زیاد است به جای آن از رنگ هایی استفاده کنید که دارای ته رنگ قرمز هستند. رنگ‌های قهوه‌ای، مرجانی-نارنجی یا صورتی-قرمز رنگ‌هایی هستند که به برجسته کردن چشم‌های سبز کمک می‌کنند.

۲-سبز

اگر چشمان سبز دارید این رنگ‌ها را برای پوشیدن امتحان کنید (روزیاتو)

یک انتخاب کمی واضح این است که رنگ سبز استفاده کنید. برای قوی‌تر کردن جلوه‌ی چشم‌های سبز، از هر سبزی می توانید استفاده کنید. رنگ سبز در سایه های مختلفی وجود دارد، بنابراین گزینه های زیادی برای درخشش چشمان شما وجود دارد. از رنگ های خاکی مانند سبز زیتونی یا سبزی که سایه های قهوه ای دارد استفاده کنید، به خصوص اگر پوست شما دارای ته رنگ گرم است. اگر پوست شما ته رنگ سردتری دارد، سبز زمزدی، فیروزه‌ای و سبز نعنایی انتخاب های جذابی هستند.

۳. رنگ های جواهرت

اگر چشمان سبز دارید این رنگ‌ها را برای پوشیدن امتحان کنید (روزیاتو)

استفاده از رنگ های جواهرت (Jewel Tones) می‌تواند چشمان شما را برجسته کند و می‌توانید این کار را با لباس یا آرایش انجام دهید. از بین این رنگ ها زمردی، یاقوت کبود یا بنفش تیره بیشتر توصیه می شود.

۴. رزگلد

 

چشم‌های سبز اغلب دارای لکه‌هایی از سایه‌های دیگر مانند فندقی، طلایی یا قهوه‌ای هستند و برجسته کردن آن‌ها نیز می‌تواند ارزشمند باشد. رزگلد نیز گزینه خوبی برای این کار است، زیرا ته رنگ قرمز کم این رنگ باعث می شود چشم های سبز درخشان شوند.

۵. سفید

اگر چشمان سبز دارید این رنگ‌ها را برای پوشیدن امتحان کنید (روزیاتو)

رنگ سفید برای بسیاری از افراد تنها به این دلیل که زود کثیف‌ می‌شود، مناسب نیست، اما در مورد چشم‌های سبز معجزه می‌کند. این رنگ باعث می شود همه توجه ها معطوف به رنگ سبز چشم ها شود.

منبع: روزیاتو

برچسب ها: رنگ ، لباس ، چشمان ، چشمان سبز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار