طراحی سایت رستوران با ایران سایت
کد خبر: ۲۸۰۹۶۱
تاریخ انتشار: 2023 May 27    -    ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲

اگر به دنبال طراحی سایت رستوران یا طراح سایت فروشگاهی هستید، جای درستی آمده اید! Iransite.com این خدمات را بخوبی ارائه میدهد، اما اول بیایید در مورد اینها کمی صحبت کنیم.

طراحی سایت رستوران

مطالب خود را جمع آوری کنید

طرح اولیه در دست، زمان آن است که شروع به ایجاد و جمع آوری محتوا برای پر کردن وب سایت خود کنید. ابتدا، یک ارزیابی از محتوایی که قبلا دارید انجام دهید. در اینجا نیازی به اختراع مجدد چرخ نیست. اگر عکس‌ها، توضیحات و ساعات کاری در مکان‌های دیگر مانند رسانه‌های اجتماعی دارید، آن‌ها را کپی کنید. سازنده وب سایت شما حتی ممکن است بتواند به طور خودکار محتوا را از صفحه کسب و کار فیس بوک شما وارد کند (افزونه بی شرمانه).

اگر محتوا ندارید می توانید دوباره استفاده کنید، مشکلی نیست. فقط ویرایشگر متن مورد علاقه خود را باز کنید و شروع به نوشتن آنچه می خواهید در هر صفحه بگویید. حواستان به گنجاندن کلمات کلیدی مرتبط برای سئو باشد، اما سعی نکنید آنها را در محتوای خود اضافه کنید، زیرا نمی خواهید جریمه شوید. بعد از اینکه تمام متن خود را نوشتید، مطمئن شوید که به عقب برگردید و برای اشتباهات املایی، غلط املایی و خوانایی آن را تصحیح کنید. اگر چیزی می تواند مشتری بالقوه را گیج کند، اکنون آن را برطرف کنید.

عکس های خوب وب سایت شما را متمایز می کند و خوشبختانه گرفتن آنها چندان سخت نیست. اکثر گوشی های هوشمند مدرن دوربین های شگفت انگیزی دارند. وقت خود را صرف کنید و چند عکس خوب از کسب و کار، کارمندان و غیره خود بگیرید (فلاش را کنار بگذارید)، و سپس آنها را به رایانه خود منتقل کنید تا برای بارگذاری آماده شوند.

طراح سایت فروشگاهی

محتوا و موتورهای جستجو

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) شامل بهبود محتوا است، بنابراین موتورهای جستجو (به ویژه گوگل) آن را در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) رتبه بندی می کنند. رتبه‌بندی بالاتر SERP دید سایت شما را افزایش می‌دهد، زیرا بیشتر مردم فقط به چند لینک اول در SERP نگاه می‌کنند. هرچه محتوای شما بهتر باشد، شانس بیشتری برای جذب مشتریان جدید خواهید داشت.

گوگل از خزنده های سایت استفاده می کند که تمام اجزای سایت شما از جمله متن، تصویر و محتوای ویدیویی را دانلود می کند. سپس هر عنصر را در پایگاه داده خود تجزیه و تحلیل و ذخیره می کند. هنگامی که کاربران جستجوی گوگل را انجام می دهند، اطلاعاتی را که مفیدتر از همه به نظر می رسد، برمی گرداند. بیشتر این کار با کلمات کلیدی انجام می شود که با جستارهای جستجوی شما مطابقت دارند.

برای رتبه بالاتر در SERP، به طور استراتژیک عبارت های جستجوی رایج (کلمات کلیدی) را در محتوای خود بگنجانید. فرض کنید در حال طراحی یک وب سایت در مورد خدمات برنامه ریزی عروسی هستید و مرتبط ترین عبارت برای رتبه بندی "راهنمای برنامه ریزی عروسی" است. اگر از این کلمه کلیدی در صفحات فرود، عنوان صفحات و در پست های وبلاگ استفاده می کنید، شانس اینکه گوگل محتوای شما را به عنوان پاسخی به سوال کلمه کلیدی علامت گذاری کند، افزایش می دهد. سپس گوگل محتوای شما را نزدیک‌تر به بالای SERP ها ارائه می‌کند تا به جستجوگران کمک کند.

کلمات کلیدی

اگر محتوای شما مملو از کلمات کلیدی باشد اما اطلاعات مرتبطی نداشته باشد، جستجوگران برای یافتن وب سایت دیگری بهتر و با افزایش نرخ پرش شما را ترک خواهند کرد. مطمئن شوید که فقط از کلمات کلیدی برای رتبه‌بندی استفاده نمی‌کنید – در عوض، محتوای ارزشمندی را با محوریت آنچه جستجوگران می‌خواهند بدانند ایجاد کنید.

شما همچنین می توانید از تحقیقات کلمات کلیدی در تصمیم گیری های طراحی خود استفاده کنید. اگر محبوب‌ترین کلمه کلیدی مرتبط با عروسی «رزرو محل برگزاری عروسی» است، ممکن است از این زبان در دکمه‌های تماس برای اقدام (CTA) خود استفاده کنید یا اطلاعات رزرو مکان را در صفحه اصلی قرار دهید تا هدف جستجو را محقق کنید. سازماندهی منطقی محتوا، که به آن نقشه برداری محتوا نیز می گویند، خزیدن و فهرست بندی دقیق وب سایت شما را برای ربات های گوگل آسان تر می کند و شانس حضور شما در SERP ها را افزایش می دهد.

iransite.com

برخی از آژانس های طراحی خدمات پشتیبانی را پس از توسعه ارائه می دهند. آیا کسب و کارها باید به دنبال آژانسی باشند که این خدمات را ارائه می دهد؟ به طور کلی - بله. ما طیف وسیعی از بسته‌های میزبانی، نگهداری و پشتیبانی را ارائه می‌دهیم و یک Helpdesk اختصاصی داریم. ما دریافتیم که با نگهداری فعال تمام وب‌سایت‌هایی که هر ماه با وصله‌ها، به‌روزرسانی‌ها و اصلاحات می‌سازیم – مشتریان ما مشکلات بسیار کمی دارند.

روند معمول، از اولین نقطه تماس، تا راه اندازی، ایجاد یک وب سایت برای یک تجارت؟ هیچ پاسخ آسانی وجود ندارد. این واقعاً به طراحی، اندازه و عملکرد وب سایت به علاوه میزان آمادگی مشتری از نظر کپی، تصاویر و فیلم ها بستگی دارد. در گذشته، ما توانسته‌ایم سایت‌های جدید را در 4 هفته تغییر دهیم، با این حال، منصفانه است که بگوییم میانگین آن 12 هفته است. یک کسب‌وکار چه سودی از استفاده از یک آژانس طراحی به جای یک فریلنسر، یا ساختن وب‌سایت خود می‌برد؟

در حالی که هم آژانس‌ها و هم فریلنسرها (یا DIY) همه شایستگی‌هایی دارند، به نظر من دلایل اصلی که یک SME در حال رشد باید یک نمایندگی را انتخاب کند عبارتند از: کیفیت ساخت حرفه‌ای، طراحی سفارشی، تیم متخصص برای مراقبت از شما، سرعت سایت بهتر، طیف وسیع‌تری از دانش فنی ورودی و ایده‌های کارشناسان.

ایران سایت، اولین شرکت طراحی سایت ایران

اگر به این مطالب مشتاق شده اید، پیشنهاد اصلی من این است که به وب سایت iransite.com سری بزنید و خودتان خدمات این شرکت را مشاهده کنید. در صورت لزوم، می توانید با مشاورین این مجموعه در مورد وب سایت مورد نظر خود یا سوالات خود، مشورت کنید.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار