باند «مکس اوت» منهدم شد
کد خبر: ۲۸۰۷۵۳
تاریخ انتشار: 2023 May 25    -    ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
جانشین انتظامی استان مازندران به انهدام باند هرمی موسوم به مکس اوت اشاره کرد و گفت: در رابطه با این پرونده ۱۱ نفر بازداشت شدند.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید موسی حسینی"با اشاره بازداشت ۱۱ نفر از فعالان یک باند اظهار داشت: با وقوع کلاهبرداری‌های متعدد از شهروندان تحت عنوان عضویت در باند هرمی موسوم به شرکت "مکس اوت" موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیم کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
 
 
وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، 11 مرد با ایجاد یک هرم تحت عنوان شرکت مکس اوت با ترفندهایی از قبیل جذب در شرکت گردشگری و اعطای مدرک، جوانان را اغفال و جذب کرده و برای ضمانت از مال باختگان مبالغ زیادی دریافت و کلاهبرداری کرده‌اند.
 
جانشین انتظامی استان مازندران گفت: بنا برحساسیت موضوع، تحقیقات به صورت تخصصی آغاز شد و در مرحله اول کارآگاهان با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی هویت متهمان را شناسایی کردند.
 
این مقام انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه‌های 11 متهم را در نقاط مختلف شهرستان محمودآباد شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی موفق به دستگیری آنها شدند.
 
سرهنگ حسینی افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شگرد تشکیل باند هرمی موسوم به شرکت مکس اوت اعتراف کردند.
 
وی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار