پروژه طراحی وب‌سایت و طراحی سایت فروشگاهی در تهران در سی‌ام‌اس ایران
کد خبر: ۲۸۰۷۰۶
تاریخ انتشار: 2023 May 24    -    ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱

نمونه پروژه طراحی وب سایت و طراحی سایت فروشگاهی در تهران در سی ام اس ایران

مشاهده کردن نمونه پروژه طراحی وب سایت بخصوص در زمینه طراحی سایت فروشگاهی در تهران ، می تواند به شما ایده ای خوب بدهد. سی ام اس ایران وب سایتی جالب است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

نمونه پروژه طراحی وب سایت

احتمالاً می دانید که موتورهای جستجو سایت ها را بر اساس کیفیت محتوا (و لینک ها) فهرست می کنند. هرچه محتوای سایت شما بیشتر باشد، سایت شما برای موتورهای جستجو جذاب تر می شود (اطلاعات بیشتر در مورد بهینه سازی برای موتورهای جستجو در نکته 9 زیر).

مردم نیز محتوا را دوست دارند. در واقع، محتوای ضعیف می تواند به سرعت باعث خروج بازدیدکنندگان از سایت شما شود. سرفصل ها را نادیده نگیرید - آنها می توانند بسیار قدرتمند باشند و می توانند به معنای تفاوت بین بازدیدکننده ای باشد که بقیه مطالب را می خواند و سایت شما را ترک می کند. مطالب را تازه و به روز نگه دارید. اگر وب سایت 2016 شما دارای محتوای مربوط به سال 2013 باشد، بازدیدکنندگان شما ممکن است به سرعت سایت شما را ترک کنند.

نکته: رقبای موفق خود را مطالعه کنید - به خصوص آنهایی که مدت طولانی تری از شما در تجارت بوده اند. به وب سایت های آنها نگاه کنید و بررسی کنید که آنها چگونه محصولات و خدمات خود را به مشتریان و مشتریان بالقوه خود ارائه می دهند. رنگ‌های سایت، صدا، استفاده از گرافیک، تصاویر و عکس‌ها و سازماندهی کلی سایت را مطالعه کنید. از استفاده از رنگ های تندتر نترسید. در گذشته، مردم از رنگ‌های خاموش استفاده می‌کردند، اما ما انتظار داریم در سال 2016 شاهد رنگ‌های اشباع‌تر و زنده‌تر باشیم. برای اطلاعات بیشتر و نکاتی برای ارزیابی رقبای خود، توصیه می‌کنم نکات استارت‌آپ را بخوانید: 10 نکته برای ارزیابی رقبا .

نکته مهم: از اندازه فونت های بزرگتر و قابل خواندن برای محتوای خود استفاده کنید. همانطور که وضوح صفحه نمایش بهبود یافته است، بسیاری از نمایشگرها فونت های کوچکتر را در اندازه های بسیار کوچک برای خواندن نشان می دهند. به برخی از وب سایت های مورد علاقه خود نگاهی بیندازید و در نظر بگیرید که کدام اندازه فونت را برای مشاهده/خواندن ترجیح می دهید. به جز چند استثنا، احتمالا سایت هایی را ترجیح می دهید که از فونت های بزرگتر استفاده می کنند.

طراحی سایت فروشگاهی در تهران

سایت خود را سازماندهی کنید تا تجربه کاربری بهتری ارائه دهید. موتورهای جستجو وب سایت هایی را ترجیح می دهند که به درستی سازماندهی شده باشند. مردم نیز سازماندهی خوب را ترجیح می دهند. به خاطر داشته باشید که وقتی مشتریان احتمالی شما از سایت شما بازدید می کنند، معمولاً به دنبال اطلاعات خاصی هستند. آنها به ندرت قصد خواندن کل صفحات را دارند - تیترها و بخش های کوچکی از متن را مرور می کنند و به عکس ها یا تصاویر گرافیکی نگاه می کنند (اما نه همه آنها در یک صفحه).

یک سایت با ساختار مناسب که اطلاعات را به شیوه ای منظم و سازماندهی شده ارائه می دهد بسیار موفق تر از سایتی است که آشفته به نظر می رسد. از فونت‌ها و گلوله‌های پررنگ و خوانا برای ارائه اطلاعات کلیدی یا تاکید بر چیزهایی که می‌خواهید خوانندگان متوجه شوند استفاده کنید. برای تاکید بر مهم ترین اطلاعات، رنگ متن را اضافه کنید، اما سعی کنید استفاده از رنگ متن و فونت را به حداقل برسانید. شما می خواهید تأکید کنید، نه اینکه گیج شوید.

به خاطر داشته باشید که اگر تیتر بالای محتوا برایشان جالب نباشد، اکثر مردم محتوا را نادیده می‌گیرند – بنابراین عناوین خوب را نادیده نگیرید. دکمه‌ها/پیوندهای عمل باید واضح و بدون ابهام باشند. برای مثال، «ذخیره» با «ارسال» یکی نیست. وقتی کاربر روی دکمه یا پیوندی کلیک می کند، انتظارات کاربر را در نظر بگیرید و مطمئن شوید که برچسب های شما به درستی این انتظارات را تنظیم می کنند. در صورت امکان، مطمئن شوید که کپی شما جملات کامل را منعکس می کند و نه کلمات یا عبارات مجزا.

سی ام اس ایران

بدانید که از آژانس طراحی وب خود چه می خواهید

هنگامی که در حال بازاریابی یک محصول یا خدمات هستید، باید خود را از صنعت آن محصول یا خدمات آگاه کنید. چیزی که با شناخت صنعت همراه می شود، دانستن اینکه چه چیزی برای سایر کسب و کارها موثر بوده و چه چیزی مفید نیست. سایر بازاریابان در این صنعت چه کارهایی را انجام می دهند که شما دوست ندارید، و چه کاری انجام می دهند که می خواهید به روشی جدید در تجارت خود بگنجانید؟ چه ایده هایی برای کسب و کار خود دارید و دوست دارید محصول یا خدمات شما چگونه ارائه شود؟ این اولین قدمی است که باید قبل از شروع به جستجوی یک آژانس طراحی وب برای همکاری با آن بردارید.

تحقیق خود را انجام دهید

در مرحله بعد، شما می خواهید شروع به جستجوی آژانس طراحی وب مناسب برای خود کنید. شروع به درخواست از آژانس ها برای نمونه کارها و مراجع آنها از مشتریان قبلی خود کنید. دریابید که آیا آژانس با کسب و کارهای دیگری که مشابه شما را به بازار عرضه می کنند، کار کرده است یا خیر. خوب است بدانید که آیا آژانس تجربه ای در بازاریابی محصول یا خدمات شما دارد، اما این یک الزام نیست. از آژانس ها در مورد سابقه آنها و آنچه که آنها متوجه شده اند و کار نکرده اند بپرسید.

آژانس برای مرجع چقدر بزرگ و چند ساله است؟ سن می تواند به شما اطلاع دهد که آیا آژانس با تغییرات جدید اینترنت که در حال رخ دادن است، به روز بوده است یا خیر. اگر اینطور نباشند، این نشانه آن است که ممکن است به دلیل عقب ماندن از آژانس های دیگر که با روندهای جدید هماهنگی دارند، دچار مشکل شوند. در اینجا سوالات احتمالی بیشتری وجود دارد که باید از آژانس های طراحی وب که به دنبال همکاری با آنها هستید بپرسید.

شرکت سی ام اس به آدرس وب سایت cms-iran.com در زمینه تولید و ایجاد وب سایت های متفاوت فعالیت می کند. این وب سایت سابقه مناسبی در تولید انواع وب سایت دارد. اگر به دنبال خریداری وب سایتی مناسب خود هستید، یا سوالی در مورد این مطالب دارید، به این وب سایت نگاهی بیندازید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار