آخرین اخبار از جدیدترین سریال ابرقهرمانی آمریکایی
کد خبر: ۲۸۰۳
تاریخ انتشار: 2015 June 21    -    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
 بعد از موفقیت های سریال «دردویل» دو کمپانی مارول و نتفلیکس سال آینده از سریالی دیگر رونمایی خواهند کرد. همان طور که می دانید مارول روز به روز در حال گسترش دنیای سینمایی و تلویزیونی کتاب های مصورش است و هر سال اقتباس های بیشتری از کتاب های مصورش را در دستور کار قرار می دهد. این کمپانی که تا کنون با همکاری کمپانی دیزنی ده ها فیلم سینمایی را تولید کرده با کمک دو شبکه تلویزیونی abc و نتفلیکس اقدام به ساخت سریال هایی با مضمون ابرقهرمانی هم کرده است. امسال آنها از سریال «دردویل» پرده برداری کردند که با اقبال مخاطبان مواجه شد و سال آینده از سریال «جسیکا جونز» پرده برداری می کنند. مانند «محافظان کهکشان» و «انتقام جویان» که گروه هایی ابرقهرمانی هستند، گروه دیگری وجود دارد به نام «مدافعان» که «دردویل» و «جسیکا جونز» دو تن از چهار عضو اصلی این گروه می باشند. جالب این که قرار است سریال های «لوک کیج» و «مشت آهنی»، دو عضو دیگر گروه مدافعان هم ساخته شود و در نهایت با پخش سریال «مدافعان» شاهد حضور گسترده ابرقهرمانان در تلویزیون باشیم.

لوکیشن سریال «جسیکا جونز» مانند «دردویل» در محله هلز کیچن نیویورک است و داستان آن قرار است از روی مجموعه مصور «اسم مستعار» اقتباس شود. مجموعه ای که نخستین بار جسیکا جونز را به دنیای ابرقهرمانان وارد کرده است. کریستن ریتر بازیگر سریال مشهور «برکینگ بد»، نقش اول سریال «جسیکا جونز» را بازی خواهد کرد و نقش اول منفی این اثر، «مرد بنفش» هم به «دکتر هو» سابق دیوید تنانت رسیده. مایکل کولتر هم که قرار است خودش به زودی نقش اول سریال «لوک کیج» را بازی کند با «جسیکا جونز» به مخاطبان معرفی خواهد شد. همین طور در این سریال یک ابرقهرمان کمتر شناخته شده دیگر هم حضور دارد: «هل کت» یا گربه جهنمی که نقشش را ریچل تایلر بازی خواهد کرد.

هنوز از تاریخ پخش دقیق این سریال خبری در دست نیست اما قرار است به سنت همه محصولات پیشین شبکه نتفلیکس، تمامی اپیزودهای این سریال، در یک روز روی سایت شبکه و در دسترس علاقه مندان قرار بگیرد.

تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار