موبایل هواوی که لقب پادشاه دوربین‌ها را از آن خود کرد!
کد خبر: ۲۷۹۳۶۴
تاریخ انتشار: 2023 May 11    -    ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸
هواوی P۶۰ پرو موفق شد با کسب امتیاز ۱۵۹ برای عکاسی و ۱۴۷ برای ضبط ویدیو، رتبه اول سیستم امتیازدهی DxOMark را کسب کرد.

هواوی P۶۰ پرو موفق شد با کسب امتیاز ۱۵۹ برای عکاسی و ۱۴۷ برای ضبط ویدیو، رتبه اول سیستم امتیازدهی DxOMark را کسب کرد.

 
 

هواوی P۶۰ پرو که اوایل امسال معرفی شده بود، با عملکرد بی‌سابقه دوربین خود، از تمام انتظارات فراتر رفته است. گوشی هوشمند غول فناوری چین، توانست در بنچمارک دوربین DxOMark از نزدیک‌ترین رقبای خود، یعنی اوپو فایند X۶ پرو و آنر مجیک ۵ پرو پیشی بگیرد و رتبه اول را کسب کند.

 

در سیستم امتیازدهی DxOMark، هواوی P۶۰ پرو موفق شد تا امتیازهای قابل‌توجه ۱۵۹ را برای عکاسی، ۱۵۸ برای قابلیت بزرگنمایی و ۱۴۷ را برای ضبط ویدیو به دست آورد.

 

همچنین کارشناسان این وب‌سایت، عملکرد دوربین‌های گوشی هواوی را در سناریوهای مختلفی از جمله محیط‌های بیرونی و داخلی، شرایط کم نور، عکاسی معمولی از دوستان و خانواده آزمایش کرده‌اند. با این آزمایش‌ها، هواوی P۶۰ پرو برای عکس‌های خارج از خانه امتیاز ۱۷۱، برای عکاسی در محیط‌های داخلی امتیاز ۱۵۹، در شرایط کم نور امتیاز ۱۳۲ و برای عکاسی از دوستان و خانواده امتیاز فوق‌العاده ۱۴۶ را کسب کرده است.

موبایل هواوی که لقب پادشاه دوربین‌ها را از آن خود کرد!

مزایا و معایب دوربین هواوی P۶۰ پرو

درباره مزایای دوربین این دستگاه گفته شده که در تمام شرایط نوری، عالی عمل می‌کند. همچنین دوربین گوشی هواوی در گرفتن عکس‌های دوستان و خانواده و رندر دقیق رنگ پوست می‌درخشد و وجود دیافراگم متغیر آن تضمین می‌کند که در یک عکس گروهی، تمام افراد به دلیل عمق میدان زیاد در فوکوس باقی می‌مانند. این گوشی همچنین در تمام سطوح زوم خود، سطح بالایی از جزئیات را ارائه می‌کند و در حالت ماکرو، به‌خصوص با لنز تله‌فوتو خود عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد.

با این وجود، از رنگ‌های غیر طبیعی پوست در ویدیوهایی که در شرایطی با نور کم گرفته می‌شود و رندرهای غیر طبیعی در برخی شرایط سخت به‌عنوان معایب دستگاه یاد شده است.

هواوی P۶۰ پرو دارای سه دوربین است که شامل یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی فوق العاده با دیافراگم متغیر f۱.۴ تا f۴.۰ و OIS، یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض با دیافراگم f۲.۲ و سنسور تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f۲.۱ و OIS می‌شود. همچنین هواوی برای افزایش دقت رنگ و ارائه تصاویر روشن‌تر، در این دستگاه از سیستم و الگوریتم تصویربرداری مبتنی بر XMAGE استفاده کرده است.

دیجیاتو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار