آیا آماری اینکه دورکاری صرفه‌جویی در ساعت‌های هدررفته رفت و آمد است؟
کد خبر: ۲۷۹۳۰۸
تاریخ انتشار: 2023 May 17    -    ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
کار از راه دور که به طور گسترده در پی همه‌گیری کرونا رایح شد، آنقدر رایج شده که کارمندان آمریکایی که هر روز به دفتر می‌روند، اکنون به نظر می‌رسد که در اقلیت هستند. مزایای کار از خانه بسیار زیاد است – تعادل بهتر بین کار و زندگی، دیرتر بیدار شدن، کار با لباس خواب!...اما در داکوتا میزان صرفه‌جویی فقط ۱۴۵ ساعت است.

همه می‌دانیم دورکاری باعث صرفه‌جویی در ساعت‌های هدررفته رفت و آمد می‌شود، آما آیا آماری در این مورد وجود دارد؟(یک پزشک)

همه می‌دانیم دورکاری باعث صرفه‌جویی در ساعت‌های هدررفته رفت و آمد می‌شود، آما آیا آماری در این مورد وجود دارد؟(یک پزشک)«تابناک با تو» - بسیاری دورکاری را دوست‌ دارند. دورکاری باعث انعطاف در ساعات کاری، خلاقیت برخی از کارکنان، گذران ساعات بیشتر با خانواده و نیز کاهش زمان هدررفته رفت و آمد و ترافیک می‌شود.

اما آیا آماری از این لحاظ برای دور کاری وجود دارد؟

کار از راه دور که به طور گسترده در پی همه‌گیری کرونا رایح شد، آنقدر رایج شده که کارمندان آمریکایی که هر روز به دفتر می‌روند، اکنون به نظر می‌رسد که در اقلیت هستند. مزایای کار از خانه بسیار زیاد است – تعادل بهتر بین کار و زندگی، دیرتر بیدار شدن، کار با لباس خواب!

با استفاده از داده‌های اداره سرشماری ایالات متحده، Resume.io میانگین طول رفت‌وآمد هر شهر و ایالت ایالات متحده پیدا شده. سپس این زمان را دو برابر کردند تا نماینده زمان رفت و برگشت باشد. این را در میانگین تعداد روزهای کار در سال (۲۵۰) ضرب کردند تا متوجه شوند، میزان صرفه‌جویی سالانه چقدر است.

بیشترین میزان صرفه‌جویی را کارمندان نیویورکی می‌کنند که در سال ​​۳۳۱.۶۷ ساعت در سال، کارگران از راه دور شهر نیویورک بیشترین زمان رفت و آمد را در بین شهرهای ایالات متحده صرفه جویی می کنند. مجموع این ساعات برای کل کارمندان به نزدیک ۳۰۰ میلیون ساعت می‌رسد. یعنی دقیقا: ۲۹۵,۶۳۲,۰۷۸ ساعت!

وقتی نوبت به ایالت‌ها می‌رسد، کارگران از راه دور در کالیفرنیا بیشترین صرفه‌جویی را دارند و حدود ۸۷۶٬۷۷۶٬۱۰۰ ساعت صرفه‌جویی می‌کنند.

اما در داکوتا میزان صرفه‌جویی فقط ۱۴۵ ساعت است.

همه می‌دانیم دورکاری باعث صرفه‌جویی در ساعت‌های هدررفته رفت و آمد می‌شود، آما آیا آماری در این مورد وجود دارد؟(یک پزشک)

منیع این پست سایت دیگ است که در آن می‌توانید اینفوگراف‌های دقیق در این مورد ببینید.

اما وقتی این مطلب را دیدم در مورد شرایط خودمان کنجکاو شدم:

۱- یک مسئله کلی این است که شمار قابل توجهی از کارمندان ما کلا کاری نمی‌کنند. یعنی درگیر یک کار بورورکراتیک بیهوده هستند.

۲- مسئله دیگر این است که روندهای اتوماسیون ما هم اغلب ناکارآمد هستند و ما در کنار آنها کل سیستم کاغذی را حفظ کرده‌ایم.

۳- مسئله دیگر این است که سیاست پرکردن ساعات کاری از نظر مدیران ما بسیار مهم‌تر از میزان خلاقیت و کاری کلی است.

۴- چهارم اینکه میزان ساعات هدررفت به خاطر رفت و آمد و میزان آلودگی هوا به این خاطر یا از نظر ما مهم نیست یا آمار دقیقی برای آن به تفکیک وجود ندارد.

۵- دورکاری مستلزم تهیه وسایل و گجت‌هایی است که برای اعلب مردم الان ناممکن شده است.

۶- دورکاری یک اینترنت سریع و بدون محدودیت می‌خواهد که اصلا در دسترس نیست!

۷- مدریت کارمندان دورکار و تقسیم‌بندی پروژه‌ها یک مهارت آموختنی و تجربی است که این هم در ایران بسیار بدوی است.

همه می‌دانیم دورکاری باعث صرفه‌جویی در ساعت‌های هدررفته رفت و آمد می‌شود، آما آیا آماری در این مورد وجود دارد؟(یک پزشک)

۸- اما اگر واقعا نوع کارهای اداری و سازمانی و شرکتی ما اصطلاح می‌شد و بوروکراسی تفلیل می‌یافت و تا درصدی موجه دورکار می‌شدیم، مسلما به بسیاری از اهداف مانند کاهش ترافیک یا مثلا بهبود نسبی روابط خانوادگی می‌رسیدیم.

حرف و سخن در این مورد بسیار است.

منبع: یک پزشک

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار