۶ مدل موی زنانه بر اساس فرم های مختلف بینی
کد خبر: ۲۷۹۳۰۵
تاریخ انتشار: 2023 May 12    -    ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
آیا هر بار که مدل موی جدیدی را امتحان می کنید احساس می کنید بینی تان در مرکز توجه قرار دارد؟ دیگر نگران نباشید چون می خواهیم درباره ی بهترین مدل مو برای فرم بینی شما صحبت کنیم. با یک مدل موی مناسب می توانید فرم بینی تان را تکمیل کنید و آن را به بهترین شکل نشان دهید.

«تابناک با تو» - آیا هر بار که مدل موی جدیدی را امتحان می کنید احساس می کنید بینی تان در مرکز توجه قرار دارد؟ دیگر نگران نباشید چون می خواهیم درباره ی بهترین مدل مو برای فرم بینی شما صحبت کنیم. با یک مدل موی مناسب می توانید فرم بینی تان را تکمیل کنید و آن را به بهترین شکل نشان دهید.

۱- بینی دراز

برای زنانی که بینی درازی دارند مدل موهایی مناسب است که صورت آن ها را قاب می کند، مثل مدل موی باب. این امر به برقراری تعادل میان اجزای چهره تان کمک می کند. علاوه بر این اگر با بینی تان راحت نیستید، یک مدل موی باب نامرتب و لایه لایه می تواند باعث شود بینی تان کمی کوچک تر به نظر برسد.

۲- بینی پهن

اگر بینی پهنی داشته باشید، موی فرق از وسط می تواند تعادل خوبی میان اجزای چهره تان برقرار کند. فرق از وسط برجسته شدن اجزای چهره کمک می کند.

۳- بینی دکمه ای

اگر با بینی ای کوتاه، گوشتی و دکمه ای متولد شده اید، بهتر است به موهای خود حالت بیشتری دهید. این کار را می توانید با دادن موج یا فر بیشتر به موها در یک مدل موی کوتاه تر، مثل مدل موی پیکسی یا مدل موی باب انجام دهید. با این کار بینی شما از هر زاویه ای به بهترین شکل دیده خواهد شد.

۴- بینی عقابی

بینی عقابی با مدل موهای جسورانه مانند چتری بسیار عالی می شود. این امر به برقراری تعادل میان بالا و پایین صورت کمک می کند چون توجه را به بینی دور می کند.

۵- بینی پیازی

در بینی پیازی قسمت پایین بینی پهن و مقداری گوشتی است. یک مدل موی مناسب برای این فرم بینی مدل موی پیکسی کوتاه است که چهره را باز می کند.

۶- بینی سربالا

اگر بینی سربالایی دارید، مدل موی باب حالت دار برای شما مناسب است. این مدل مو جلوی برجسته شدن اجزای چهره را می گیرد و اگر کناره های موها مدل به هم ریخته ای داشته باشد، تعادل مناسبی با بینی تان به وجود می آید.

فرارو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار