ساعت هوشمند هواوی روی رقبا را کم می‌کند؟
کد خبر: ۲۷۹۲۹۰
تاریخ انتشار: 2023 May 11    -    ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
مدل استاندارد با قیمت پایه ۴۵۰ یورو و مدل پرو با قیمت پایه ۷۰۰ یورو به فروش می‌رسد.

مدل استاندارد با قیمت پایه ۴۵۰ یورو و مدل پرو با قیمت پایه ۷۰۰ یورو به فروش می‌رسد.

 
 

هواوی امروز دو ساعت هوشمند جدید به نام‌های واچ ۴ و واچ ۴ پرو را معرفی کرد که هر دوی آن‌ها از قابلیت نمایشگر همیشه روشن بهره می‌برند و در برابر نفوذ آب مقاوم هستند.

 

ساعت هوشمند هواوی روی رقبا را کم می‌کند؟

 

مشخصات و قیمت هواوی واچ ۴ و واچ ۴ پرو

هواوی واچ ۴ پرو به نمایشگر ۱.۵ اینچی LTPO AMOLED با شیشه یاقوت کبود مجهز شده است. بدنه ۴۸ میلی‌متری این ساعت از جنس آلیاژ تیتانیوم TC۴ است که به گفته هواوی، تا سه برابر از تیتانیوم عادی مقاومت بالاتری دارد. مدل استاندارد هم به بدنه ۴۶ میلی‌متری از جنس فولاد ضدزنگ مجهز شده است.

این ساعت‌های هوشمند از قابلیت نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی می‌کنند، از واچ‌فیس‌های سیاره‌ای بهره می‌برند و تا ۵ATM در برابر نفوذ آب مقاوم هستند.

هواوی واچ ۴ و ۴ پرو از ۱۰۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کنند و از سایر ویژگی‌های ردیابی سلامتی هم بهره می‌برند. این محصولات از سنسورهای سنجش ضربان قلب، اکسیژن خون، دمای پوست، بررسی سفتی شریانی، استرس و سلامت سیستم تنفسی بهره می‌برند.

ساعت هوشمند هواوی روی رقبا را کم می‌کند؟

مدل پرو از طریق eSIM از ارتباط LTE پشتیبانی می‌کند و همچنین دارای GPS داخلی است. شارژدهی باتری مدل استاندارد با استفاده معمولی به ۳ روز می‌رسد، درحالی‌که شارژدهی مدل پرو به ۴.۵ روز می‌رسد. در حالت صرفه‌جویی انرژی، این ساعت‌های هوشمند به‌ترتیب ۱۴ و ۲۱ روز شارژدهی خواهند داشت.

هواوی واچ ۴ با قیمت پایه ۴۵۰ یورو به فروش می‌رسد و مدل پرو هم قیمت پایه ۷۰۰ یورویی دارد. فروش این محصولات از هفته‌های آینده در اروپا شروع خواهد شد.

دیجیاتو
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار