اتفاق هیجان‌انگیز برای جانی دپ
کد خبر: ۲۷۸۷۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2023 May 06    -    ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
در حالی که جانی دپ طی سال‌های اخیر به دلیل افشاگری‌های امیر هرد، موقعیت شغلی و جایگاه فوق‌العاده خود در هالیوود را از دست داده بود، اکنون پس از شکست دادن همسر سابقش در دادگاه، محبوبیت خود را باز پس گرفته و دوباره در مراسم‌های مختلف از او تجلیل می‌شود.

«تابناک با تو» - در حالی که جانی دپ طی سال‌های اخیر به دلیل افشاگری‌های امیر هرد، موقعیت شغلی و جایگاه فوق‌العاده خود در هالیوود را از دست داده بود، اکنون پس از شکست دادن همسر سابقش در دادگاه، محبوبیت خود را باز پس گرفته و دوباره در مراسم‌های مختلف از او تجلیل می‌شود.

اتفاق هیجان‌انگیز برای جانی دپ

جشنواره کارلووی واری اعلام کرده که قرار است به زودی از جانی دپ تجلیل به عمل آورد.

این جشنواره همچنین اعلام کرد امسال در تریلر خود جانی دپ را خواهد داشت. تریلرهای جشنواره کارلووی واری معمولاً مهمانان برجسته دوره‌های قبلی را نشان می‌دهد. هلن میرن، جود لاو و هاروی کایتل در تریلرهای قبلی حضور داشتند.

دپ سال ۲۰۲۱ با فیلم مستند «خمره طلا» ساخته جولین تمپل و «میناماتا» ساخته اندرو لویتاس در جشنواره حضور داشت.

کارلووی واری ۲۰۳ از ۳۰ ژوئن تا ۸ جولای (۹ تا ۱۷ تیر) برگزار می‌شود و در بخشی ویژه با عنوان «تولدی دیگر» با نمایش ۹ فیلم از نسل کارگردان‌های جوان، ادای احترامی می‌کند به فیلم‌های ایرانی و یک جایزه افتخاری ویژه هم به دانیلا کولارووا بازیگر چک اهدا خواهد کرد.

مهر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
11
7
بگذار پیش بینی کنم که به چه فیلمی جایزه خواهند داد به اونی که بیش از همه اینجا رو زشت نشون بده و شرایط کشور رو بدتر از اونی که هست به تصویر بکشه.
حالا ببین کدوم فیلم این شرایط رو داره. همون برنده جایزه است. احتمالا از شروین حاجی پور هم تقدیر میشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
0
7
زن بد را باید رسوا کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار